SUPER SORRY!!!!!

dat ik zo lang niks heb gepost ik was een lang weekend weg en had geen tot slecht internet :(
vandaag dit stukje en ik beloof morgen de volgende <3

Ik plof zuchtend op de bank neer. Pff wat een dag. Na die ontmoeting met de jongens (waarvan ik nog steeds geen idee heb waar ik ze van ken) heb ik mijn bagage grotendeels uitgepakt. Ik kijk op de klok om erachter te komen dat het al 18.00 is en ik heb na mijn ontbijt vanochtend niks meer gegeten. Zuchtend sta ik op en loop naar de keuken. Als ik daar heen loop bedenk ik me dat ik helemaal nog geen eten in huis heb. Slimme Hazza opnieuw. Dat wordt wachten tot morgen als de winkels open zijn want god mag weten hoe ik ooit de weg in Londen ga weten als ik alleen de weg naar mijn huis maar weet (met tomtom). Ik plof opnieuw op de bank neer als de bel gaat. Wie kan dat nou weer zijn? Vraag ik me af als ik naar de deur loop. Als ik de deur open doe kijk ik in de 4 lachende gezichten van Niall, Liam, Zayn en Louis. “hoi” zeg ik een beetje twijfelend. “heey we dachten die kan wel wat gezelschap gebruiken dus als je het niet erg vindt heb je die nu” zegt Louis lachend. Ik kijk ze allemaal een voor een aan “eh.. nee hoor alleen is mijn appartement nog niet helemaal ingericht..” antwoord ik. “Eigenlijk is dat best logisch als je hier nog maar net bent komen wonen..” zegt Niall. “waarom kom je niet mee naar mijn appartement?” stelt Liam voor. Louis is meteen enthousiast “top idee Liam wij gaan ook mee!” “als Harry dat ook wil he, Louis?” bemoeit Zayn zich ermee. “o ja natuurlijk wil jij dat ook Harry?” ik twijfel even maar zeg dan toch dat het goed is. Waarop Louis weer meteen enthousiast reageert. “o toppie! Dit gaat een leuk avondje worden geloof mij maar”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen