Want om elke soapship een apart hoofdstuk te geven is een beetje zonde.

Wonny
(Will en Sonny, ook wel 'Wilson', Days of our Lives)
Want hierom. En om al deze filmpjes.
(Alleen de eerste minuten helaas, daarna komt er iemand met het kapsel van Joachim Löw binnen en die cockblockt de boel met een oma. Maar denk aan alle mogelijkheden, fanfictie en top en bottom en feels... Waarom moet seks in soaps altijd onderbroken worden? Van mij hadden ze er een halve pornofilm van mogen maken. Maar dat met een heleboel liefde en positieve films en NIET Suicide Room feels.)
Some fanfiction: I want to love you...


Ludwin
(Lucas en Edwin, GTST)
Normaal had ik hier het meest sexy filmpje ooit gezet, maar DE FACKING AUTEURSRECHTEN WAT BEN JE DAN VOOR COCKBLOCKING PRODUCENT DIE NIET TEGEN HOMOSEKSUALITEIT KAN ALS JE ^%$&#(% GAY SEX GAAT BLOKKEREN.
Ahum. Maar goed.
Soortement van voorproefje
Toch raad ik niemand deze ship aan want Edwin is inmiddels dood.


Ollian
(Oliver en Christian, ook wel 'Chrolli', Verbotene Liebe)
Want de rits.
En Duitsers zijn Duitsers. En ze zijn niet eens zo mooi. Maar ze zijn verloofd. Ver-fhfsdjlfsd-loofd. In hoeveel soaps gebeurt dat, hm?
And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII will always luf joeeeeeeeeeeeeeeeee


Nuke
(Luke en Noah, As The World Turns)
"What's wrong?"
"Nothing." ([url=]=http://www.youtube.com/watch?v=POuMsVO1bbU]x[/url])
Maar ja, ATWT is nog slechter dan alle bovenstaande soaps samen, en dat zegt was.


Geen idee wat hun shipnaam is
(Max en Iago, El cor de la ciutat denk ik)
Want ze zijn Spaans en ik dacht net een vuvuzela te horen, maar het was een boor. Het schijnt een realistische verhaallijn te zijn, maar then again, ik spreek nog geen Spaans.

More to come, tho

Reageer (2)

  • Delic

    (Alleen de eerste minuten helaas, daarna komt er iemand met het kapsel van Joachim Löw binnen en die cockblockt de boel met een oma. Maar denk aan alle mogelijkheden, fanfictie en top en bottom en feels... Waarom moet seks in soaps altijd onderbroken worden? Van mij hadden ze er een halve pornofilm van mogen maken. Maar dat met een heleboel liefde en positieve films en NIET Suicide Room feels.)

    Ja, good. Alles.

    1 decennium geleden
  • Delic

    Want om elke soapship een apart hoofdstuk te geven is een beetje zonde.

    O_O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen