Foto bij hoofdstuk 20

Amy POV

2 dagen verder.

Ik was aan het rijden op Apple, ze was vandaag in een gekke bui en maakte allemaal rare gekke sprongen. Alle paarden waren vandaag heel druk. Zelfs Chapter was druk. Die hield het meestal rustig. Maar vandaag dus niet. Had Angel geluk dat hij vandaag vrij was. Apple was ook klaar. Ik stapte af en begon haar af te zadelen. Daarna besloot ik Jazz even te pakken en hem bij Apple te zetten. Laure was er toch niet. Ik zette Jazz bij Apple en ging naar binnen. Daar pakte ik wat drinken en ging op het bed zitten. iedereen was weg, en wat Liam aan het doen was wist ik niet. Wel hoorde ik boven rare geluiden. Wacht, rare geluiden! Ik ging naar boven en liep naar mijn kamer. Ik deed de deur open en daar zag ik Liam met een meisje op bed zitten te zoenen. Ik stond stokstijf stil en zei niks. Het eerste wat ik dacht was: ik moet hier weg! Ik draaide me om en rende weg. Ik barste in tranen uit en liep naar de paarden, ik pakte een halster en pakte Angel. Vandaag was hij dus even niet vrij. Ik deed het halster en sprong op zijn rug. Ik besloot naar het bos te gaan en liet hem over het erf stappen. Liam kwam naar buiten lopen en probeerde me te stoppen “het is niet wat je denkt! Ik heb niets met dat meisje!” zei hij wanhopig. “Nee, je zoent haar ook zomaar hé!?” “zij zoende mij als eerst!” “Ja, dan had je haar ook weg kunnen duwen en haar tegen kunnen houden. Maar dat deed je niet. Je houd echt niet van me!” na die woorden liet ik Angel aan gallopperen, ik reed weg.

Even later kwam ik in het bos terecht. Mijn telefoon was al een paar keer over gegaan. Ik pakte hem nu en keek wie me allemaal gebeld had. Liam een paar keer. Laure ook, en die besloot ik terug te bellen. Ik drukte op het groene telefoontje. Laure nam op en riep meteen “Amy, waar ben je? Wat heeft die sukkel gedaan? Waar ben je toch?”
“Rustig Laure, ik ben in het bos met Angel. Die stomme sukkel had niet genoeg aan mij. Hij moest weer een ander meisje hebben. Wat ik ook wel snap want ze was veel knapper dan mij.” Ik barste in tranen uit. “Waar zit je precies in het bos? Ik kom naar je toe!”
“Nee Laure ik kom wel naar huis. Als je maar zorgt dat Liam niet bij me in de buurt komt. En zeg maar tegen hem dat het uit is!!” zei ik
“Oke, we zien je zo. Ik zal het zeggen tegen die sukkel.”
Ik lachte en hing op. “Kom jochie we gaan naar huis. Als die klootzak naar me toe komt jaag jij hem wel weg he?” zei ik tegen Angel.
Hij brieste en hinnikte. Hij stapte weg en even later waren we weer thuis. Niall, Laure en Harry stonden op me te wachten. Laure kwam op me afgerend. “Ik ben zo blij dat je weer terug bent, ik heb het gezegd tegen die sukkel hoor.” Ik lachte, maar barste wel weer in tranen uit. Laure hielp me met het afstappen van Angel. Ze nam me in een knuffel en fluisterde lieve woordjes. “Hij was altijd zo lief, als hij nou gewoon gezegd had dat hij mij niet leuk vond dan was het gewoon uit geweest.” Snikte ik. Al snel voelde ik nog 2 paar armen om me heen. Nadat we een tijdje zo hadden gestaan had ik ineens nog maar 2 armen om me heen. Ik snoof even en rook dat het Niall was. “Liam heeft trouwens wat met die andere.” Mijn adem stokte even en ik knikte. “Maar als hij een ander heeft mag jij dat ook.” Zei Niall daarna. Ik keek omhoog en keek hem verbaasd aan. Ik zag een kleine twinkeling in zijn mooie blauwe ogen. “Ik vond je al de hele tijd leuk Amy, Alleen moest iemand anders je natuurlijk ook weer leuk vinden. Altijd als ik iemand leuk vind dan vind iemand anders haar ook leuk.” Ik keek nog steeds verbaasd. Eigenlijk vond ik Niall ook altijd 1 van de leukste. Nu ik zo in zijn armen stond besefte ik eigenlijk dat ik niet echt meer verliefd was op Liam maar op Niall. ik had me altijd al anders gevoeld bij Niall, maar ik stopte dat gevoel weg. Ik keek hem aan in zijn ogen en zei: “Ik vind jou ook leuk Niall.”
De twinkeling in zijn ogen werd steeds groter. Hij had echt mooie ogen…



Vinden jullie het verhaal eigenlijk nog wel leuk? want ik krijg elke keer maar 1 reactie.
als jullie het niet leuk vinden dan moeten jullie het zeggen!
xx

Reageer (2)

  • LaureWithAnE

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh!!! snel verder sjoe!! this kei mooi! believe me!!!! xxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Luv Nialler

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen