Waarom haar wel en mij niet? Ik moest wraak nemen, maar ik wou het niet. Ik liep samen met Rein richting het hotel, de anderen waren nu vast lol aan het maken. Het was wel echt heel leuk met Rein, hij is zo lief. Het is echt lekker weer en dan voel ik een hand in mijn hand en ik kijk naar de hand om erachter te komen dat die aan de arm van Rein vastzit. Rein kijkt vooruit en heeft zachte blosjes op zijn wangen, echt te mooi. Een kleine kriebel voel ik in mijn buik. Wat was dat? Het kon niet, hihi. Rein is echt mooi. Holy.. is dit nu. Nee dit kan niet, ik ben nog steeds verliefd op Jake. Hij was mijn laatste vriendje en eigenlijk ook mijn eerste. Een maandje geleden is het uit gegaan, omdat het er gewoon niet meer was. Ik vind hem nog leuk of ik vond hem nog leuk. Ik kijk naar Rein en glimlach. Dan kijkt hij ook naar mij en zie een kleine twinkeling in zijn ogen. We stoppen met lopen en dan voel ik zijn lippen op de mijne. Dit was.. wacht, wat dacht hij wel. Ik duwde hem van me af en sloeg hem om daarna weg te rennen. Ik wil hier niet zijn met haar en hem. Ik werd.. snik.. ik word gek.
"AAAAAAAAAAAAH", gil ik en veel mensen kijken om. Oké, je mag nu best wel doorlopen hoor. Als ik nu wegkon, ik zou weggaan. Ik was in dat vliegtuig!
Alsjeblieft, laat me naar huis gaan.

Reageer (1)

  • xSuzannne

    Oeh snel verder :)
    Wil je mijn story ook lezen?
    Hoeft niet als je hem stom of saai ofzo vind. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen