Nieuw hoofdstukje.

Rachel.

Ik liep naar binnen toen we thuis waren. Ik deed de deur achter me neer en zette de twee tassen neer op de grond. 'Zijn ze al thuis?' mompelde ik zacht en keek naar Niall en gaf hem even een knuffel. 'Ik weet niet, denk het niet zullen we pizza bestellen?' vroeg Niall hij drukte een kusje op me lippen, ik glimlachte naar hem. 'Ja lekker' zei ik en liet hem langzaam los en liep met hem naar de woonkamer. 'Welke wil je?' vroeg Niall. 'Uhm salami' zei ik en liet me op de bank vallen en zag hoe Niall de telefoon pakte en twee pizza's bestelde. Ik zag hoe hij naast me ging zitten. Ik glimlachte en kroop tegen hem aan en keek hem aan. Ik voelde hoe zijn vingers door mijn haren gleden. Ik pakte de afstandsbediening en zette de tv aan en keek naar MTV. Ik keek naar Niall en glimlachte breed. 'Het was leuk vandaag' zei ik zachtjes en zag hem knikken. 'Ja' hij drukte een kus op mijn lippen en ik glimlachte. 'Hoelang doen ze over die pizza? Ik heb zin in eten' murmelde ik en ging even wat beter tegen hem aan zitten. 'Geen idee, twintig minuten?' hij bleef me aan kijken. Ik grinnik. 'Oke' zei ik zacht. Ik pakte zijn hand vast en keek er na. Hij had best grote handen, ik glij met me vingers langs de zijne heen. ik glimlach zwak. 'Ik hou van je' zei ik en keek Niall aan en drukte een kus op zijn lippen. Ik heb nooit echt liefde gevoeld, maar dit voelde gewoon goed, wat voor gevoel ik krijg als ik aan Niall denk en als ik bij hem ben. 'Ik ook heel erg van jou' zei Niall ik drukte me lippen op die van hem en zoende hem voorzichtig. Ik hield echt zo veel van hem, ik wil hem echt niet kwijt. Onze zoen word verstoord door de bel en ik frons even, en laat onze lippen los. 'Nu al?' vroeg ik en ging rechtop zitten. Niall haalde zijn schouders op. 'Ik denk dat de tijd sneller is gegaan dan we hadden gedacht' hij grinnikte en pakte wat geld en liep naar de voordeur. Ik hoorde hem even praten met de pizza bezorger, en ik hoorde de deur weer dicht gaan. Ik keek naar de deur en zag Niall met twee pizza dozen. Ik glimlach en pak een doos van hem aan. 'Dankje' zei ik en opende doos en glimlachte. 'Lekker' zei ik en kijk naar Niall. 'Eetsmakelijk' zeiden we beiden en namen beiden een punt. Ik nam een hap, oke de pizza smaakte echt lekker. Ik neem nog een paar happen en me pizza punt is al op. Ik kijk even naar Niall en grinnik als hij zijn tweede net op heeft. Ik pak weer mijn volgende punt.

Ik keek zuchtend naar de laatste twee punten. 'Niall eet jij ze maar op hoor' lachte ik even en gaf hem de doos. Hij knikte. 'Is goed hoor' ik zag hem rustig weer verder eten en ik schudde me hoofd. Toen hij klaar was keek ik hem aan. 'Ik ga even douchen' zei ik en stond op en drukte een kusje op z'n lippen. 'Tot straks' zei ik en liep de woonkamer uit, ik liep de oude trap op naar boven en liep de douche in. Ik drukte de deur achter me dicht en opende de kraan zodat het water al warm kon worden. Ik trok me kleren uit en legde een handdoek klaar. Ik opende de douche deur en stapte naar binnen toe. Ik voelde hoe de stralen over me lichaam gleden. Ik sloot genietend me ogen, wat was het weer fijn om vrij te zijn.


Reacties? :)

Reageer (4)

  • JustCheyn

    snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • NOW

    Niall is echt zo'n schatje in dit verhaal <3
    Like it! (: Super snel verder! X

    1 decennium geleden
  • Payno

    leuk!
    snel veder! (:
    x

    1 decennium geleden
  • MeikeA

    Ahww
    Natuutlijk eet niall die wel op
    Xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen