Liam POV

Ik kijk naar Niall, die iets op zijn horloge intypt. Na een lichte flits zie ik dat ik in mijn slaapkamer sta.
Ik besluit mijn gedachten op een rijtje te zetten en na te denken over alles wat er gebeurd is sinds het concert.
Ik heb toch gelijk? Het is gevaarlijk om superhelden te worden, het kost veel werk en we kunnen er toch nooit in slagen.
Had ik maar een manier om het te bewijzen.
Daar stoppen mijn gedachten. Ik kijk op de klok en zie dat het drie uur 's nachts is, nu ga ik slapen morgen ga ik verder denken.

Ik kijk naar het plafond, er moet toch een manier zijn om dit alles op te lossen?
Zij willen dat ik meedoe met hun domme superheldengedoe, maar wat deden we dan? Het is niet alsof er ineens een crimineel meesterbrein opduikt en de wereld probeert te vernietigen? Misschien moet ik vanavond maar naar de Big Ben gaan, maar alleen voor informatie, niet voor die wapens en al helemaal niet voor dat domme T-shirt.

Niall POV
Ik wilde dat dit alles gewoon voorbij was, maar op de manier dat Liam het doet, gaat het nooit lukken. Ik weet dat iedereen zich tegen degenen die de krachten niet willen ging keren. Dat is de reden dat ik voor mijn krachten gekozen heb. Van wat ik weet, deelt Louis mijn mening, dus besluit ik om hem te contacteren.

Niall:
Ik moet je spreken, waar wil je afspreken?


Louis:
Anders kom ik in een halfuurtje gewoon naar jou?


Niall:
Goed, het is belangrijk.


Louis komt over een halfuur, misschien is het slim om te douchen en mijn pyjama uit te doen.
En dat kippenbotje opruimen...
Ik doe mijn routine en ik ben net klaar als ik hoor dat Louis er is.

Reageer (2)

  • Ledecky

    Again het kippenboutje!

    1 jaar geleden
  • Mundane

    Awesome!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen