We hadden al gegeten. En We zaten nu met zijn 6 en in de wifi zone. Rein en Meriam waren er niet, waar ze wel waren wist niemand. We keken elkaar in de ogen aan. Eline: wie gaat er mee zwemmen? IIIkK zei ik gauw. Vervolgens gingen we naar boven om ons om te kleden voor een avondje zwemmen. Toen we klaar waren met omkleden klopte ik op de deur van Eline. Ze deed open en kuste me op me wang. Ik bloosde. We liepen samen met nils Iris, Daan en Fien richting het zwembad. We leggen onze handdoeken neer en sprongen er in. Owen: ik ga van de glijbaan, Eline ga je mee? Eline: ja leuk. We liepen samen hand in hand naar de glijbaan. Op de blijven helemaal boven op ING Eline zitten en ik achter haar ik pakte haar om haar middel goed vast en liet me hoofd zachtjes op d'r rug vallen. We vonden het zo leuk dat we er nog een keer van af ging. Boven op de glijbaan draai ik om en kijk in die mooie blauw/groene ogen van d'r. Ik druk heek zacht mijn lippen op die van haar. Ze werkte niet tegen in zoen. Toen we klaar waren zei ik: lieve Eline wil je mijn meisje zijn, ik vind je al vanaf het begin van deze reis leuk. Zou je misschien mijn prinsesje Willen zijn? Eline: meen je dit nou Owen? Owen: JAAA of ...... Eline : nee ik vindt jou ook al heel lang leuk!! Ik zou heel graag met je verkering willen. Ik knuffelde haar en ik zoende haar nog een keer en toen zijn we van de glijbaan gegaan. We hebben het de rest gezegd. En ik zag nils en Daan JARLOERS kijken!! Want zei durven dat niet te vragen! Maar goed toen kwam denk het volgende probleem al weer?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen