Foto bij Hoofdstuk17 Iris Elizabeth.

Ik loop over de gang van het hotel als ik ineens tegen iemand aanbots, ik draai me om om te zeggen dat het me spijt en dan krijg ik een klap in mijn gezicht. "Kijk uit bitch.", hoor ik en dan loopt de gedaante van Meriam de gang uit naar de lift. Ik leg mijn hand op de plek waar ik net geraakt ben en als het nog erger brand haal ik hem er weer vanaf. De tranen staan van de pijn in de hoeken van mijn ogen en ik storm de kamer binnen. Waar was dat voor nodig? Wat had ik haar aangedaan? Nou, het spijt me dat ik tegen je aan stootte. Ik ga naar de badkamer en loop naar de spiegel. Een rode plek staat op mijn wang en het doet pijn dat zeg ik je. Ik hoor de deur open gaan en hem met ene piep ook weer sluiten. "Hallo? Is hier iemand?", hoor ik de stem van Nils dan. Een glimlach komt op mijn gezicht, die snel weer weggaat door de pijn. "In de badkamer.", zeg ik en de badkamerdeur gaat open en ik zie Nils met open mond staan. "Wat is er gebeurt?", vraagt hij en komt achter me staan , zodat hij in de spiegel naar mij en zichzelf kijkt terwijl ik het uitleg. Zijn handen plaats hij op mijn heupen. Het voelt zo vertrouwd, alsof we al een jaar iets hebben. "Hoe durft ze?", zegt Nils een paar keer. Dan voel ik een klein kusje in mijn nek en driehonderd kriebels ontploffen in mijn lichaam. Ik word rood en ik hoor Nils een zacht lachje lachen. "Maar ik zorg wel dat ze dat niet meer doet hoor!", zegt Nils en trekt mij de kamer in en trekt mij na hem op mijn eigen bed, waardoor ik tegen hem aanval en op zijn buik blijf liggen. "Als het lekker ligt, houden zo!", zegt hij en knipoogt als hij de tv aanzet. Ik draai mijn hoofd naar de televisie en zie dat hij mtv heeft opgezet waar Made is opgezet. Hier kan ik wel aan wennen hoor, dan val ik in een rustige slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen