Foto bij 004

Ik wil even dat ik jullie abo's echt geweldig vind jeuj!
Laat iedereen van deze story weten zou ik zeggen
En ga door met reacties plaatsen!


(ik hou van tips)
(ik hou ook van nog meer abo's)

xx

Ruby:


Langszaam wordt ik wakker. Ik rek me uit als ik opeens tegen iets aan sla. O ja dat is waar ook ik ben vannacht bij Laurens blijven slapen. Het was gisteravond nogal gezellig met iets teveel wijn. We hadden samen gevierd dat only seven left weer herenigd was. Laurens was trots op me geweest hij had het Jochem nooit zo durven vertellen. Maar zo ben ik dan weer wel ik zeg wat ik vind of waar iets op slaat. Pas bijvoorbeeld een vriendin van me vond het leuk om met uitgaan haar vriend of nou ja verloofde zelfs te bedriegen door met een ander mee naar huis te gaan. De volgende dag heb ik haar even mooi verteld dat ik dat niet pikte. Haar nu ex verloofde is ook een van mijn beste vrienden. Ik heb haar verteld dat ze hem moest vertellen wat ze gedaan heeft. Natuurlijk deed ze dat niet dus toen ben ik naar hem toegegaan om te vertellen wat ze gedaan heeft. Hij was woedend en heeft haar het huis meteen uitgezet. Sinds die dag ben ik elke dag bij hem geweest als een zo genoemde zeurpaal. De eerste twee dagen had hij dat echt even nodig maar nu hebben we het eigenlijk alleen nog maar gezellig samen. Net als gisteravond dus. Ik kijk naast me in bed en zie dat Laurens ook wakker wordt. ‘Goodmorning’ zeg ik en stap het bed uit. Ik heb een oude pyjama van Melanie aan. De helft heeft ze niet meegenomen omdat ze ooh zo zeker wist dat hij haar wel zou vergeven en terug nemen. Nou niet dus. Ik heb het haar nooit verteld maar ik heb al 1 jaar een crush op Laurens. Ik voel me bij hem in de buurt gewoon altijd goed. Eigenlijk is er ook maar een iemand die het weet en dat is Sara. Ooh wacht Sara! Ik grijp naar mijn telefoon op het nachtkasje en zie dat ik een smsje van haar heb. Je bent de liefste beste vriendin ooit! Ik zie Hinne eindelijk weer lachen met zijn broer je bent mijn heldin! X Sara. Ik kijk met een grote lach op mijn gezicht naar het smsje dat ik nog twee keer over lees en besluit dan terug te smsen. Ik deed mijn taak als beste vriendin. Ik zag hoe kapot jij er van was en Hinne ook. Jayden heeft zijn echte oom ook nodig! Zal ik straks even aankomen of zullen we de stad in? x Ruby. Ik druk op verzenden en doe mijn telefoon in de zak van mijn pyjamabroek. ‘Kom op Laurens dan gaan we ontbijten. Je moet over anderhalf uur bij de studio zijn om nieuwe songs op te nemen.’ ‘Maar Ruub ik wil niet uit bed laat je me nog even slapen?’ ‘Nee Laurens kom op ik maak een lekker ontbijtje voor je jij neemt snel een douche en dan zie ik je zo.’ Met deze worden laat ik Laurens achter in bed en loop ik naar beneden. Ik heb het geluk dat ik weet waar alles staat dus dat ontbijtje is zo klaar. Niet dat ik het zo uitgebreid gemaakt heb aangezien Laurens zometeen weer weg moet. Ik voel mijn telefoon trillen in mijn zak en haal hem eruit. Een smsje van Sara altijd leuk. Hi Jayden is al de hele tijd aan het spelen met Jok echt cute! We kunnen vanmiddag wel afspreken in de stad vind je het goed als ik Jayden en Bram mee neem? X Saar. Aah gezellig ze wil bram meenemen ik besluit meteen een smsje terug te sturen. Natuurlijk vind ik het goed dat Jayden en Bram meekomen! Gezellig juist! Ik ben nu nog bij Laurens half 2 bij de muziektent? X Ruby. Ik stop mijn telefoon in mijn zak als net Laurens binnen komt lopen. ‘hehe dat werd tijd meneer troost’ ‘Jaja Ruby geef me maar ff snel dat ontbijt dan ga ik. Ik moet Hubrecht namelijk nog even ophalen.’ Zegt Laurens want chagerijnig. Ik geef hem zijn ontbijt en druk een kus op zijn wang. ‘De volgende keer moet je wel asjeblieft zeggen he’ knipoog ik naar hem. Al vind hij het volgens mij niet zo leuk hij ziet er aardig chagerijnig uit. Ochtendhumeurtje zeker. Snel loop ik naar boven waar ik me aankleed en klaarmaak. Het is nu 12 uur dat betekend dat ik de trein over een uur richting Hilversum heb.

Reageer (4)

  • AirJess

    whaaaaaa weer super!!!!!!
    stappen met Bram, omdat het kan :')

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Capsicle

    Owh wacht, Laurens van Destine! Hij is superawesomevetaardig! *fangirlt*
    Maar goed hooofdstuk, enjel een klein dingetje; Langzaam is zonder s dr tussen :) Maar verder is het echt awesome en stoer en ik slaap echt nog half, dacht dat Ruby een jongen was *facepalm*
    anywho, snel meer?

    1 decennium geleden
  • missstayne

    ik ben het HELEMAAL met bondjurk eens!
    ik ben een beetje verslaafd aan deze story met nog maar 4 hoofdstukken! :D

    1 decennium geleden
  • bondjuk

    je schrijft echt super goed! <3
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen