Ma dat we lekker hadden gezwommen met zijn allen en iedereen aan gekleed was, keek ik op me klok het was al twaalf uur. Iedereen deed zijn of haar pjyma aan. Ik keek op het bed naast me Owen was weg dus die was lekker naar zijn vriendinnetje Eline, wat waren ze toch leuk samen! Ik besloot om te kijken hoe het met Fien ging. Ik stond voor haar deur en klopte aan. Fien deed open en ik kuste haar op haar wang. Ze knuffelde me en liet me binnen toen ik binnen was het eerste er ik zag was dat nils op bed lag en Iris er boven op! Hallo tortelduifjes zei ik tegen ze. Ze keken op en begonnen te lachen. Daan: Fien ga jij met mij dan hebben we even rust op mijn kamer. Fien liep met me mee naar mijn kamer. We gingen op bed zitten tegen te muur aan ik deed me arm om haar heen en ze legde haar hoofd op me schouder. Nou hoe vind je het hier? Fien: leuk.. Vooral de leuke jongens. Daan: jongenS? Is het geen jongen. Ze keek op en kuste me op me wang. Jij natuurlijk GEKKIE zei ze tegen mij. Maar eeruummh..... Wil je vanavond bij mij blijven slapen? Fien: jawel..

Een uur later kropen ze onder de dekens Fien in Daans zijn armen en hij streelde met een hand haar haar. Ze hadden een hele leuke avond samen!!

Reageer (1)

  • xSuzannne

    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen