I'm sorry! Ik weet dat het lang duurt voor ik stukjes plaats maar ik heb het zo druk met school enzo, maar ik doe wel mijn best!

'Je wilt dat ik iemand zoek die ik niet ken?' Bill fronste aan de andere kant van de lijn, hij snapte er niets meer van. 'Tom, wie is die vrouw? Ik dacht dat je oh zo verliefd op Liv was?' Bill kon het niet laten Tom even te plagen maar wat wil je ook? Eerst zat Tom ronduit te vertellen hoe geweldig Liv was, en dan wilt hij plots dat zijn broer opzoek ging naar een andere vrouw? 'Bill, ik ben serieus.' zuchtte Tom geïrriteerd om Bill zijn opmerking. 'Die vrouw is Liv haar moeder en ik weet dat Liv haar moeder graag wilt leren kennen. Maar ik zit aan de andere kant van het land, ik kan haar niet gaan opzoeken zonder dat Liv het weet.' legde Tom uit aan Bill. 'Maar ik snap niet waarom Liv dit niet mag weten?' Bill ging in kleermakerszit zitten op het balkon van hun huis. Bill genoot echt van het uitzicht dat je vanaf dit balkon had, het had iets rustgevend maar tegelijk ook avontuurlijk. Tom was druk aan het uitleggen hoe belangrijk Liv voor hem was en hoeveel ze eronder leed dat haar ouders niet echt haar ouders waren toen Bill hem onderbrak. 'Ik volg niet meer, hoezo zijn haar ouders niet haar ouders?' Bill stak een sigaretje aan en keek naar het strand. Hij had zijn hart hier verloren, L.A. had hem echt bekoord. Tom begon het verhaal van vooraf aan uit te leggen, over hoe Liv zich voelde tegenover haar moeder en haar zus. 'Ze voelde zich het buitenbeetje van de familie maar uiteindelijk besefte ze wel dat ze van haar ouders hield.' Tom vertelde alles wat Bill wou weten over Liv en haar ouders. 'En toen vond ze die foto's, haar grootmoeder gaf zonder schaamte toe dat ze haar soort van hadden omgeruild omdat een kind met een ziekte niet goed genoeg was voor de familie.' Bill hoorde de woede en onmacht in Tom zijn stem, een gevoel wat hij zelf ook kreeg. Wie deed zijn kind dat nu aan? Je ruilt je kind toch niet zomaar in omdat het ziek is? 'Jezus, wat een mensen!' riep Bill kwaad uit, hij kon het echt niet begrijpen waarom iemand dat deed. 'Daarom wil ik haar moeder voor haar vinden, ze zegt dat ze het niet wilt maar ik weet dat het niet zo is. Ze doet maar alsof omdat ze niet wilt dat iemand haar zwak vindt.' legde Tom aan Bill uit. Bill knikte zonder dat Tom het allemaal zag, hij kon zich wel inbeelden wat voor iemand Liv was. Ze deed zich voor alsof ze de wereld aankon maar eigenlijk had ze maar een klein hartje, heel klein. 'Ik wil haar wel opzoeken, maar hoe kan ik haar vinden?' vroeg Bill terwijl hij zijn sigaret uitdrukte. Tom legde hem uit waar hij Rosalie kon vinden, zelf wist hij dit doordat hij de brievendoos van Claire had doorzocht. Hij wist dat Liv hier niet blij mee zou zijn als ze dit wist, maar hij deed het voor haar. Hij had van alle persoonlijke informatie gevonden waar Bill wel wegwijs mee kan worden maar Liv zou het allemaal genegeerd hebben. Ze zou er niet naar luisteren omdat ze dan moest toegeven dat ze nood had aan een moederfiguur, omdat ze moest toegeven dat ze niet sterk genoeg was om alleen te overleven. 'Ik doe mijn best, broertje.' zei Bill lief. 'Zorg goed voor Liv, ze heeft je nodig.' voegde Bill eraan toe.

Reageer (3)

  • FallingFaith

    ah! lief van Bill, hij heeft gelijk(maar dat doet Tom wel.....(Y)) Please snel verder!

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Hoop van zegen vind hij haar.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hihi, Bill is lief! Hopelijk vindt hij Liv haar moeder :)!

    Ga je snel verder?
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen