Foto bij Perciver

Percy Weasley/Oliver Wood
(Oftewel: Percy Wemel/Olivier Plank, voor de volledigheid.)

Het is allemaal te danken aan Emrys die mij met de ship introduceerde en me doorverwijs naar Square's verhalen.
Ik nooit echt nagedacht over een ship als deze, maar hij heeft een heleboel mogelijkheden als je erover nadenkt.
Denk erover na.



Nee, denk er nog langer over na.




Ik weet dat je eigenlijk gewoon wil dat ik doorga met mijn verhaal, maar ik wil dat je nog even nadenkt erover.




Heb je er al genoeg over nagedacht?



I don't think so.



Dus... nu dan?


Dat dacht ik ook. Eindeloze mogelijkheden, toch?
En voilà, nu ship je het ook. En waarom? Omdat ik je er genoeg over na heb laten denken. Dus nu ben je me heel dankbaar en zeg je 'Dank je wel Esjebesje/Chicksel ik weet niet wat ik zonder je zou moeten want nu is mijn leven pas compleet nu ik deze ship erbij heb en ik ga direct nieuwe ships aanmaken want ik loop ontzettend achter en ik heb Wonny nog niet toegevoegd en ik schaam me diep.'
En dan doen we dat ik je gelijk geef.

:Y)

Reageer (2)

  • Square

    Geloof me, ik heb er al énorm veel over nagedacht. :'D
    Hehe. Ik had in de zoekmachine van Q 'Perciver' ingetypt omdat het vakantie is en ik een beetje nutteloos bezig ben, en toen kwam ik opeens hierbij uit. En stiekem vind ik dit best wel gaaf en ben ik het helemaal met je eens dat mensen er gewoon eens over na zouden moeten denken. Dus ja. Dat wilde ik even zeggen. (krul)

    1 decennium geleden
  • Delic

    Dank je wel Esjebesje ik weet niet wat ik zonder je zou moeten want nu is mijn leven pas compleet nu ik deze ship erbij heb.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen