Foto bij 73 - Without you.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • IronRainbow

    (huil)

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Snel verderr

    1 decennium geleden
  • xkimberly

    OMGG ik wil Harry nu echt ff knuffelen enzo HAHAHA... nee serieus...
    x

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    OMGGGGGGG ik wil Hazza troosten in REAL want dit is hem overkomen (huil) OMGGG ben aan het huilen .. (huil) NIEMAND mag mijn idolen uitschelden of belagelijk maken (Justin Bieber, Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne, Louis Tomlinson)(H)(H) IK HOU VAN HUN(H)

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    Ik moest huilen (huil) Ik weet dat sommige Directioner of haters weet ik veel wie het waren. Harry Styles op twitter hadden bedreigt en uitgescholden enzo. Maar zeiden ze echt Haha, when I finally started to like 1D, 2 of them came out of the closet lol no 1D for me.’ ‘Harry Styles, I hate you and your gayness.’ ‘Fuck Harry Styles’ mom for letting that gay exist???

    HOE DURVEN ZE MIJN HAZZA ZO TE BEHANDELEN???????:8:8:8 ALS IK ERACHTER KOM WIE DIT ZEI SLA IK DIE GENE GEZICHT ERUIT :@:@

    Me: @justin_2bieber2 said: @Harry_Styles: Pull it not what others tell you. Do you realize that you have amazing Directioners? Who totally in love with you? Take me as an example. I am so in love with you and I love you how matter what. YOUR DIRECTIONERS. LOVE YOUHazza..<3(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen