Ik nam afscheid nam afscheid van me liefje Eline. We hadden sinds gisteren al verkering en aaaawh wat vind ik haar leuk. Ik zag dat ze met Fientegen de muur ging zitten in de gang. En ik was lekker aan het kletsen met iris. Op eens liep er een meisje op me af. En ze vroeg hee ben jij Owen? Ik zei ja, want ten slotte ben ik Owen. Ooooooooooooh my god!! Ik ben je aller grootste fan. En voor ik het wist zaten haar lippen tegen de mijne. Ik zag in mijn oog hoeken dat Eline heel hard weg rende en ik duwde de fan van me af. Doe normaal schreeuwde ik tegen haar. Ik rende naar de gang en riep nog Eline"". Fien: ja sukkel dat je er rond loopt je gaat toch niet zoenen met iemand anders. Owen: laat me het uit leggen. Fien: nee, en ik zag hoe ze achter Eline aan rende. Shit ging er door me hoofd heen hoe dom kan ik nou zijn. Ik liep terug naar Iris en de rest, maar iedereen was verdwenen iedereen was weg. Ook dat nog dat ik. Ik had alleen maar een paar filmpjes op YouTube staan waar ik zing voor de rest was ik nog helemaal niet beroemd enzo. Daan kwam naar me toe en zag me huilen. Wat is er vroeg hij met een bezorgde blik. Eline en zo. En daar kwam Fien weer aan heel boos. Hee lieverd zei ze tegen Daan en keek me boos aan. Daan begin Fien uit te lachen dat ze niet zo moest kijken, daar was Fien niet echt blij mee en rende weg. Ik keek Daan aan en heb hem verteld dat hij nooit zo tegen meisje moet praten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen