Foto bij -OO9-

Sorry sorry sorry sorry sorry mensen dat ik en de co schrijfster niet zoveel schrijven..
Ik had 2 weken geleden Tentamenweek en ik had overal een voldoende voor behalve bio practicum en Wiskunde.. voor bio practicum een 5,2 en voor me wiskunde. euuhmm euhmm hihi.. een 2,9 ;$ Maar ik had vandaag herkansingen dus ik had die over gedaan terwijl ik al de hele week al ziek ben. Dus nu zit ik ziek op de bank voor jullie een stukje te schrijven.
En ik moet veel tijdbesteden aan me sectorwerkstuk en me presentatie.. (waarom geven die leraren zoveel tegelijkertijd op -_-) Ik heb One Direction kaartjes kunnen krijgen THANK GOD ^^ en ga aan me moeder vragen of ik kaartjes mag voor Ellie Goulding die morgen in de voorverkoop gaat.. Ik heb van de week weer scream 4 gekeken om weer wat inspiratie te krijgen want die was een beetje weg.

Hopelijk vinden jullie het leuk.. En kudo's en lieve reacties zijn altijd welkom!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • bondjuk

    Ik weet zeker dat je die herkansingen goed hebt gemaakt!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen