Foto bij Proloog

Hoi hoi iedereen,jullie kennen me misschien van de story ; Sick -One Direction?
Als jullie mijn proloog goed vinden,neem gerust een abo , ik bijt niet ;)
En ik zeg het ,het is een proloog,dus zo veel tekst is het nog niet :s
OMG die foto !!!!! Ben..Nu..Dood...Aan...Het...Gaan...

De regen druppelde zachtjes van de ramen.
Dit was echt zo'n typische rotdag.
Wat had ik gedaan?Hoe kon ik zo stom zijn?
Ik had mijn kans voor het grijpen,en dan verknal ik het helemaal.
Waarom is het leven toch zo moeilijk?Waarom kan ik niet gewoon mijn hart volgen in plaats van zo'n domme beslissingen te nemen.
Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien.Dat ik terug in de tijd kon gaan,en dan kon ik het helemaal anders aanpakken.
Maar daar was het nu helaas te laat voor.
Ik had mensen gekwetst,wat absoluut mijn bedoeling niet was.
Maar het was ook te laat,om daar over na te denken,het was al gebeurd en er kon niets meer aan veranderd worden.
Jammer dat happy-ends alleen maar in films bestaan.


___________________________________________________________________________________________________________________
Zo dat was mijn proloog,ben je benieuwd naar wat er gebeurd is?
Neem dan gerust een abo,je komt het wel te weten ;)
Veeel kusjes
MissMalikXx

Reageer (3)

  • bananafaker

    door die foto ben ik ook aan het dood gaan p.s.SUPER MOOI geschreven!!!!:)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Heel benieuwd :D

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Ben benieuwd :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen