als je vieuw ziet en de naam weet je al wie de persoon is op dat moment en met ik bedoel ik dus die persoon die voor vieuw staat nu is het wat wisselend maar normaal is het rian vieuw

Rian vieuw

Ik liep onmiddellijk weg.Ik liep naar het bos en dropte mijn pokebal van al mijn pokemon die ik in unova heb gevangen behalve die van pikachu en butterfree.Die nam ik mee.Opeens zag ik Mira die door het bos liep en over mijn pokebal struikelde.Ik kon niet met haar praten dus ik stapte gewoon een boot in.Ik hoorde Mira even roepen Rian wacht.Ik was benieuw waar deze boot naar toe hing.Pfff ik verveel me.Ik hoorde mensen praten over een soort sinnoh.Daar gaan we dus naar toe dacht ik.





Mira vieuw

Ik raapte de pokebals die Rian had achtergelaten op. Wat zal ik hier mee doen.Er liep een jongen naar me en zij wauw dit is een coole pokemon.Wel je mag hem hebben zij ik.Cool en ik neem de rest ook mee voor mijn vrienden.Dat probleem was opgelost.Nu moet ik snel terug naar Tim.Er kwam een jongen en hij zei he hier is een gratis ticket voor naar sinnoh te reizen.He is die boot daarnet ook vertrokken.Ja zei de jongen en liep weg.Ik liep meteen naar de boot en ging naar sinnoh achter rian aan.Tim moest ik toch achterlaten.



Tim vieuw

Hmm de finale is daar zei ik.Alder zei iedereen gebruikt 6 pokemon start en de winaar kan mij uitdagen en word mischien kampioen.Klaus waar rian tegen verloor vechte ik nu. Axew was de eerste pokemon van Klaus.Oke ik kies jou scraggy doe je Headbutt.Axew doe je Dragon Claw.scraggy steunde op zijn handen voor meer energie.Jij bent echt niet makkelijk te verslaan zei ik.Klaus zei doe nog eens dragon claw.Hi Jump Kick scraggy.Er verscheen rook.scraggy lag neer op de grond en Axew stond nog overeind maar was totaal uitgeput.Tim volgens mij word ik de winnaar zei Klaus met een smile.Wees daar maar niet zo zeker van krokorok ik kies jou doe je Stone Edge.En axew viel neer toen hadden we nog elk 5 pokemon.Jij bent het waard in deze finale te staan Tim zei Klaus.

Wordt vervolgd

Rian zijn team : pikachu en butterfree

Tim zijn team : scraggy, pignite, torterra , swoobat , watchog , maractus , krokorok , wurmple , tornadus , monferno

Mira haar team : fraxure, Druddigon , deino

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen