Voor me lieve lezers weer nieuw hoofdstukje, misschien straks nog een stukje! :)

Niall.

Ik beet op me lip, ik had de pizza's net naar binnen en zuchtte even. Ik pakte de dozen en stond op van de bank en liep naar de keuken en drukte ze in de prullenbak. Het liefst ging ik nu samen met Rachel douchen. Ik liep naar boven toe, Zayn en Anna waren er nog steeds niet. Ik hoorde de kraan en beet op me lip ik draaide me richting de deur van de douche, ik wilde Rachel vast houden haar zoenen haar aanraken haar billen en borsten. Ik pakte al snel de deurklink vast en haalde hem langzaam naar beneden toe. Ik stapte heel voorzichtig naar binnen. Ik trok me shirt uit en opende mijn riem en liet me broek zakken. Ik liet me boxer zakken en liep naar de douche cabine en opende voorzichtig het deurtje. Ik hoorde een gil. 'Niall!' riep Rachel ik voelde hoe ze de sproeier op me richtte. Ik lachte.'Niet doen Rachel' zei ik en pakte met moeite de sproeier over en richtte hem even op haar en hing hem toen weer op. 'Mag je wel bij me in de douche?' zei ze en ze keek me serieus. 'Ik sta er nu toch al' ik sloeg me armen rond haar middel heen en drukte een kusje op haar lippen. Ik voelde hoe haar armen om me nek lagen. Ik drukte een paar kleine kusjes in haar nek.. Ik hoorde een klein kreuntje ik grijnsde breed. Ik glij met me hand over haar kont heen en druk een lange zuig zoen in haar nek. Ik druk een langere kus op haar mond en voel hoe haar tong langs me lippen glijd, ik voelde me best wel opgewonden. Ik opende me mond en we begonnen direct een vurig spel. Ik drukte haar dichter tegen me aan en stopte met zoenen en nam even goed adem en gleed met me hand over haar borst heen en drukte opnieuw een paar kusjes in haar nek. 'Niall' fluisterde ik keek haar aan. Haar ogen waren gesloten en ik glimlachte en gleed met me duim vanaf haar navel langzaam naar beneden en begon rondjes te draaien over haar clitje. De kreunen van haar maakte me alleen maar opgewonden. Ze kreunde even luid. Ik voelde hoe haar hand naar mijn vriend ging, ik kreunde nu. Haar vingers gleden langzaam op en neer. Ik voelde hoe me erectie groeide, ik liet nog een kreun vallen en drukte haar toen zachtjes tegen de muur. Ik keek haar aan en zag haar grijns. Ik spreidde haar benen en voelde hoe ze haar been omhoog schoof. Ik pakte hem vast en kwam toen in haar, en begon langzaam te stoten en steeds sneller met haar kreunen mee.

Ik stapte onder de douche vandaan en sloeg een handdoek om haar heen en begon haar af te drogen. Ik glimlachte en drukte een kus op haar lippen. 'I love you babe' zei ik en keek haar aan. 'I love you to' zei ze, ik glimlachte breed. 'Gelukkig' ik pakte zelf ook een handdoek en begon me af te drogen. Ik droogte me af en trok me kleren aan net zoals Rachel, het was fijn dat we iets hadden. Ik glimlachte naar haar en pakte haar hand vast en liep met haar de douche uit. Ik liep richting me kamer en pakte me gel en begon me haren wat in model te brengen. Ik kijk naar Rachel die haar haren staat te borstelen. Ik glimlach. De deur klapte open en ik keek geschrokken achterom.


Pampam wat is dat ? :)
Reacties?

Reageer (3)

  • NOW

    Ahw sweet <3
    idk wie er staat!
    Snel verder! X

    1 decennium geleden
  • MarritHoranx

    Snel verder
    Xo

    1 decennium geleden
  • Lavanya

    Cute! Geen idee wie er voor de deur staat, snel verder dus!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen