de sint heeft super veel brieven van kinderen gekregen die pakjes willen
gelukkig krijgt de sint hulp van zijn pieten

hoe het verder gaat moet je lezen

Om 8 uur in de morgend word sinterklaas wakker.
Hij gaat rustig ontbijten van het ontbijt dat kokpiet voor hem gemaakt heeft.
Dan komt opeens postpiet binnen met wel 4 zakken vol brieven voor sinterklaas.
Zijn die allemaal gevuld met brieven van kinderen die pakjes willen? Ja zegt postpiet .
Postpiet zet de zakken neer en vraagt kan ik nog iets voor u doen sinterklaas?
Ja eigenlijk wel kan je vragen aan badpeit dat hij een lekker warm bad voor mij klaar zet?
Ja natuurlijk sinterklaas.
Sinterklaas gaat naar de badkamer waar een lekker warm bad voor hem klaar staat.
Hij doet er zeep in en gaat zitten in het warm bad.
Dan klopt badpiet aan de deur mag ik binnen komen sinterklaas?
Ja kom maar binnen?
Ik moest zeggen van postpiet dat er nog 3 zakken met brieven van kinderen zijn aangekomen.
Ja oke dan kijk ik daar straks wel naar.
Dan komt de sint uit bad hij droogt zich af en roept klerenpiet .
Kleren piet komt zo snel hij kan wat moet ik doen zegt hij.
Wil je alstublieft mijn meiter en mantel brengen?
Ja natuurlijk sint.
Een tijdje later is klerenpiet terug de sint kleed zich aan en gaat naar zijn kamer .
Het ligt er vol met brieven van kinderen over de hele wereld de sint kijkt ze rustig 1 voor 1 na.
En gaat dan slapen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen