Foto bij ``149``

‘wat heb je met Alex gedaan?’ gromt Sam. Gordon begint te grinniken en laat me los. ‘helemaal niets’ ik kijk op naar Sam en glimlach naar hem. ‘ik besef me gewoon dat ik beter af ben bij Gordon’ Dean bijt hard op zijn kaken en kijkt even naar Sam. ‘en jullie zouden het vast wel weten… maar zij is echt goed’ grinnikt Gordon. Sam en Dean kijken allebei verbaast. ‘kom op zeg… denk je echt dat ik zo’n mooie dame laat schieten als ik de kans heb? Ik bedoel ik weet van de tattoo op haar heup’ ik slik even en kijk van uit mijn ooghoeken naar Gordon. Hoe had hij dat kunnen zien? Voor ik er verder over kan denken loopt Sam al op me af. ‘Alex, zeg me niet dat je haar ook al hebt verwond, en zeg me asjeblieft dat Gordon liegt’ ik sla Sam’s handen van mijn schouders en stap naar achter en leg het mes op de arm van de vrouw. ‘nee, ik ga niet liegen, net als Gordon. Wat hij zei is waar, en ik heb haar pijn gedaan’ Gordon haalt zijn machete te voorschijn. Hij glimt even in het licht. ‘nou dan vermoord ik haar wel. Voordat alles hier uit de hand loopt’ Sam loopt langs me en Gordon houd het mes gelijk voor Sam. ‘wat wil je gaan doen?’ Sam kijkt naar de vrouw. ‘ik wil haar laten gaan’ Gordon lacht weer even en schud zijn hoofd. Snel pakt hij de arm van Sam en maakt een snee. Dean trekt zijn wapen en richt hem gelijk op Gordon. ‘laat hem los’ de ogen van Gordon gaan naar Dean. ‘als ik je broertje dood wilde hebben zou hij nu al op de grond liggen’ Gorden houd de arm van Sam stevig vast en ze lopen naar de vrouw. Ik bekijk haar eens goed. Haar uitdrukking is zwak en gelijk als het bloed uit Sam’s arm haar gezicht raakt schieten haar tanden te voorschijn. Een vreemd gevoel overspoelt me. Voordat ik het door heb had ik mijn hand op de vrouw haar arm gelegd. De honger naar bloed overspoelt me. Dan wordt alles zwart.



Reageer (2)

  • crazycatlady

    omg omg omg what is gonna happen?! weer lekker spannend(: kan niet wachten tot je verder gaat!:D xx

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    o-o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen