Foto bij 79 - This is love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • nialldream

    Ahwww!

    1 decennium geleden
  • IsItHiOrHey

    Leeyum! Ga naar dani toe!
    Zeejnie! Don't give hime that phonenumber!
    Boo bear! Doe waar je In in heb!!!
    Hazzabazza!! FUCK THE IRISH BOY, I WANT GAY PORN!!!
    Irish boy!!! FUCK HAZZABAZZA I WANT MUCH GAY PORN!!!!!

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Ohmy BADASSS!
    Liam *hugg*
    Haha ik vind Zayn echt mega grappig met dat kussen met Lou..

    1 decennium geleden
  • yukicross

    plz laat er niet iets ergs aan de hand zijn! snel verder!!

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    bsdcksdjhckjdfkjeh en wedden dat het allemaal weer een groot misverstand is, want het leven bestaat uit allemaal misverstanden als er weer eens drama is.. Dus Dani heeft gewoon niet iets met die kerel die Liam hoorde en nu gaat hij met die Nina (het is zeker niet aardig als ik nu zeg dat ik haar niet mag ondanks dat ze niet echt in het verhaal is voorgekomen :$). Mumu, en zouis (L) oké ik ben een beetje random vandaag, maar ik heb voor het eerst in tijden goed geslapen en ben dus klaar wakker en dan ga ik rare dingen doen (nee ik ga geen rare dingen doen van te weinig slaap, maar juist van te veel slaap.. En ja ik weet het ik ben raar)
    Snel verder want ik houd, ook, van dit verhaal :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen