Foto bij *24*

Verstijft blijf ik staan. ‘Loki…’ Hij lacht even naar me. Paniek golft door me heen. Moet ik wegrennen? ‘weg rennen heeft geen zin’ verbaast kijk ik naar Loki die nu langzaam op me afloopt. ‘ik wil alleen met je praten’ eventjes ontspan ik mijn schouders en kijk naar de keuken. Nu moet ik doen alsof ik niet paniekerig ben. ‘praat’ antwoord ik monotoon. Loki blijft even stil staan. Hij is duidelijk niet gewend dat er iemand zo tegen hem praat en hij heeft er moeite mee. ‘natuurlijk’ antwoordt hij als hij zich heeft hervonden. De lach verspreid zich weer over zijn gezicht. ‘Molly… ik heb potentie gezien’ ik open de deur van de koelkast en haal er een flesje water uit. Langzaam schroef ik de dop eraf en neem een slok. Mijn ogen blijven de hele tijd op Loki gericht. ‘ik denk dat jij veel potentie hebt’ met een zucht sla ik mijn ogen even neer. ‘en je punt is?’ Kap ik hem af. Loki lacht kort en ik zie zijn ogen vonkelen. ‘help me, met de wereld’ hij staat opeens dicht naast me. Een harde klap doet me naar de deur kijken. ‘Broer!’ Thor staat met zijn hamer naar voor gericht in de deuropening. Loki stapt bij me vandaan en kijkt naar Thor. ‘Thor, mijn broer het is leuk je weer te zien’ zegt hij. ‘maar als je het niet erg vind, ik was even bezig met een gesprek’ Thor kijkt van Loki naar mij. ‘Mens, Luister niet wat Loki zegt. Hij wil alleen maar kwaad’ ik trek mijn wenkbrauw op. Nog steeds mens? Is hij wel serieus? Iron man en Captain America staan nu ook in mijn appartement. ‘ben je oké?’ vraagt Steve gelijk aan me. Er hangt een duidelijk gespannen sfeer. Loki kijkt dan naar me. ‘wil je met hen mee, of met mij? Zij weten niet wat je kan, wat je bent, ze zien niet hoeveel je waard bent. Ik zie dat wel. Mijn broer weet je naam niets eens’ Loki had een punt. En ik had alleen maar kwaad gedaan, misschien was het wel de bedoeling dat ik Loki zou helpen. ‘ben je gek?!’ Roept Steve. Hij stapt naar voor. Voor iedereen er erg in heeft wordt hij hard geraakt en kijk ik naar Loki die zijn scepter voor zich heeft. ‘ik bescherm je tegen ze, in ruil daarvoor help jij mij’ ik kijk naar Steve die roerloos op de grond ligt. ‘Loki, ga uit mijn huis’ zeg ik beheerst. Hij wilt er tegen in gaan. ‘NU!’ Schreeuw ik. Een harde windvlaag doet alle ruiten in het appartement barsten en iedereen moet moeite doen om overeind te blijven. Loki verdwijnt terwijl ik naar Steve loop. ‘hij heeft hulp nodig, en ik ga mee. Ik wil weten hoe jullie wisten dat Loki hier was.'


Reageer (5)

  • Nouika

    Lol mens XD Ik mis bruce D':

    1 decennium geleden
  • Nouika

    Lol mens XD Ik mis bruce D':

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    MENS XDDDDDDDDD Als Loki dat tegen mij zou zeggen, ik zou niet weten hoe snel ik in zijn armen gesprongen zou zijn o-o

    1 decennium geleden
  • LOKIxMARVELx

    echt een supper verhaal snel verder

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    oké geweldig verhaal!:D the avengers!:D echt een leuk verhaal! Ik wist geen eens dat je een verhaal over de avengers had(: love it! en abo en kudo natuurlijk:D xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen