Stand Alone : Jij bent het meisje Tyra, Bill Kaulitz is je vriendje, het gaat grotendeels over Bill Kaulitz die 13 jaar is er zitten paar elementen van het echten leven in op die leeftijd maar niet hoe het allemaal gebeurt is met de nodige fantasie dus. erna groeien jullie samen op tot een volwassen En leven nog lang en gelukkig of misschien ook niet? Lees maar.

This is the life...
- Tyra Pov -
*2002

De liefde. het kan je blind maken. ik heb 2 vriendjes gehad. maar ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld als nu. vele vriendinnen en vrienden van me verklaren me zot. ze snappen niet ik op hem val. ze vinden hem een meisje of te meisjes achting. en bedenk zo nog maar meer dingen. ik denk dat ze jaloers zijn op zijn schoonheid en dat is niet alles zijn innerlijk is twee keer zo mooi als zijn uiterlijk onmogelijk zou je denken. ik ben zeker ik van hem hou. maar hij heeft een druk leven hij probeert samen met zijn tweelingbroer en twee vrienden door te bereken met zijn band in ons thuisland (Duitsland). tot nu toe lijkt het nog niet echt te lukken. ach bill heeft zo net een weddenschap van zijn broer verloren en moet deelnemen aan een zang wedstrijd. heb best medelijden met hem. hij heeft een prachtige stem. maar dat moet hij gaan delen met 100de mensen. en hij gaat waarschijnlijk veel kritiek naar zijn hooft krijgen. hij is nog maar 13, oke ik ook maar ik bedoel als je 13 bent is het toch normaal je niet perfect zingt als het tot nu toe alleen maar een hobby is. ik hoop voor de band ze snel ontdenkt worden ze verdienen het. de bel gaat. ik loop snel de trap af. in de hoop het mijn vriendje is. ik doe de deur open en daar staat hij. met zijn zwarte haren die in de war zijn gebracht met wax. zijn zachte roze lipjes en zijn prachtige bruine ogen. “Bill”zeg ik vrolijk en omhels hem. “heeey”lacht hij lief. “kom maar mee” ik neem hem mee naar boven. de kamer waar we al zo veel samen hebben gezeten. waar we uren zaten te praten waar hij me vroeg waar onze eerste kus was. het lijkt veel maar allemaal totaal onschuldig. ik ben best een verlegen persoon en bill is het ook best. maar elke keer we bij elkaar zijn, steeds word de verlegenheid minder. hij is zo lief als ik bij hem ben voel ik me veilig.
De Dag van de audities
bij Star Search. Bill staat naast me maar is duidelijk zenuwachtig. als ze zijn nummer afroepen omhels ik hem stevig. “veel geluk he”fluister je hem toe. en drukt hem een kus op zijn lippen. “succes Broertje” moedigt tom hem aan. bill zet een brede glimlach op een verdwijnt uit het zicht. ik hoop maar dat het goed gaat. “als hij in de live uitzendingen te recht komt is hij wel beetje gepest”lacht tom. “ja misschien wel, maar het kan ook zijn voordelen voor de band hebben” “oh, daar had ik nog niet bij stilgestaan” glimlacht tom. niet veel later komt bill weer buiten. hij word eerst opzij genomen bij een blonde presentatrice. het lijkt of het allemaal wel goed is gegaan. “ik ben door naar de live show”zegt bill. “hahahahahaha”lacht tom hem uit. “echt ik ben er even niet goed van, maar langs andere kant is het best leuk” zegt bill tegen tom. “maar bill zie ik je dan nog wel?” “ik moet morgen met al de geselecteerden naar en zaal gaan ergens in Berlijn en dan een week met hun op kamp en die zaterdag is het de eerste show” antwoord bill. “maar dan zie ik je dus een hele week niet?” “ja sorry ik weet het”antwoord bill nog niet veel later voel ik zijn lippen op mijn wang. ik hou van hem, we zijn dertien jaar redelijk jong voor echt verliefd te zijn maar zo voelt het wel aan. en ik hoop het gewoon de waarheid is. ik wil voor altijd bij hem zijn. je houd bill vast en deze knuffel van een paar minuutjes lijken een paar uur. “ik denk we wel terug naar huis kunnen nu”onderbreekt tom. “oke is goed kom je mee?”vraagt bill. “ja tuurlijk ik wil bij je zijn zeker nu” bill glimlacht en neemt mijn hand vast. we volgen tom die perfect weet waar simone ons staat op te wachten aan de auto. “ga je mee met ons of moet ik je thuis afzetten”vraagt simone vriendelijk. “ik ga mee”glimlach ik. “leuk” ze opent de achter deur voor mij en bill, tom zit al vooraan in de auto. “mama mag ik morgen naar het park?”vraagt tom. “wat ga je daar doen lieverd?” vraagt simone. “ah je weet wel met andreas beetje lol maken , en naar de meisjes kijken natuurlijk” glimlacht tom. “ah je doet maar” antwoord simone. “spijtig je niet mee kan he Bill” gaat tom erover door. “hoe bedoel je?”vraagt bill. “jij mag niet naar de meisjes kijken je hebt er als 1tje, en oh ja je moet toch op soort kamp” spot tom met bill. ach daar zijn broers voor. bill negeert tom en tom houd zijn mond dan ook maar. niet veel later komen we aan bij het huis van Bill en Tom. ik stap de auto uit en wacht op bill. als bill de auto uit is lopen we achter simone en tom aan. Simone opent de deur . bill trekt me mee de trap op naar zijn kamer. hij heeft een mooie, best nette en gezellige kamer. ik ben er best vaak geweest maar meestal zijn we bij mij thuis. daar zijn geen oudere/jongere broers of zussen die je steeds komen storen. tom is oke, maar hij is net als Andre hoor hij komt ook op de meest gepaste en ongepaste momenten storen. niet ik en bill ooit als seks hebben gehad of zo. maar we hebben wel romantische momenten. die dan onderbroken werden. mijn gedachten worden verbroken als ik bill zijn hand op mijn wang voel. zijn lippen raken de mijne. ik voel zijn tong over mijn lip strelen en geef hem de toegang er tussen te glippen. we raken al onze gedachten kwijt in een liefdevolle intense tongzoen. “mag ik bij je slapen?” “van mij mag dat altijd, maar ik weet niet of het voor mam oke is” antwoord bill. ik sta op van zijn bed en ga de trap af. ik vind simone al snel die genietend in de zetel tv zit te zien. “simone ik wil je wat vragen.” “vraag maar”zegt ze, en werpt een glimlach naar me toe. “mag ik blijven slapen van nacht?” “ja is goed als bill er mee akkoord gaar natuurlijk, maar die zal er wel niets op tegen hebben” lacht simone vriendelijk. “oke, danke simone” ik verdwijn uit de woonkamer en ga terug naar bill heen. “het mag” juich ik vrolijk en ga naast bill zitten.
De Avond valt
ik en bill maken ons eigen klaar om te gaan slapen. ik heb maar even vlug een shirt van tom geleend en aangetrokken als japon. “je staat er wel leuk mee”glimlacht bill ter wel hij je van boven tot onder bekijkt. “en jij dan in je boxershort” “sst je maakt me verlegen”lach hij lief. hij kruip onder de lakens van zijn bed. ik neem plaats naast hem. en kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan. “ik ga je missen”fluister ik tegen zijn oor aan. “ik jou ook” glimlacht hij en voel hoe hij zijn armen over me heen legt en zich dicht tegen me aandrukt. “slaapwel” zegt hij en drukt zijn lippen op die van mij. “slaapwel”antwoord ik nog.
Het is ochtend
Tom is blijkbaar goed gezind aangezien hij deze ochtend toch op het bed waar ik en bill in geslapen hebben kwam springen zo dat we waker werden. wakker werden we maar toch we hadden het wakker worden toch net iets anders voor gesteld. we zitten met zijn vieren gezellig aangekleed aan tafel te ontbijten. het enige waar ik aan kan denken is dat ik bill een hele week nu ja 6 dagen niet zie. oke de 6de dag zie ik hem weer. maar dat ben ik niet gewoon. het gebeurt wel eens ik hem 1 dag of misschien hoog uit 2 daagjes niet zie. en dan nu ineens 6 maar ik moet dit hem gewoon gunnen. en dat doe ik ook, het is gewoon minder ik mijn vriendje zo lang moet missen. “eindelijk 6 dagen alleen thuis”juicht tom. “doe niet zo stoer tom je weet even goed als ik je hem nog geen dag kan missen” lacht simone. “mam!”zegt tom geïrriteerd. het is best schattig hoe een goede band die twee hebben. maar de tijd vliegt voorbij. spijtig genoeg want dan komt het afscheid van bill steeds dichter in de buurt. “ik denk we eens moeten vertrekken naar Berlijn” bill ik en tom staan op. we volgen simone naar de auto. net zo als gisteren gaat tom vooraan in de auto zitten en ik en bill op de achter bank. ik hoop dat deze rit erg lang duurt zo dat ik nog lang bij bill kan zijn. ik kruip dicht tegen hem aan en leg mijn hooft op zijn schouder. “ik ga je missen”fluister ik tegen hem. “ik jou ook” stelt hij me gerust. “beloof me elke dag te bellen” “ik beloof het je”antwoord hij.
Het Afscheid
voor Bill achter de muren van de grote hal hier achter ons verdwijnt en ik hem voor vijf dagen niet meer zie en zaterdag ook nog overdag. neem ik hem stevig vast. “ik wil je niet alleen laten” “maar je bent niet alleen ik ben altijd aan je zeiden”antwoord hij lief. “kusje?” nog geen vijf schonden later voel ik bill zijn zachte lippen op de mijne. “zo is het wel weer genoeg”komt tom er tussen. ik laat bill los. “ik ga je toch heel klein beetje missen”zegt tom en geeft bill een schouderklopje. “ik ga je missen grote jongen”zegt simone en drukt een kus op zijn wang. “tot zaterdag mama”antwoord bill lief en geeft simone spontaan een knuffel en dat voor en dertienjarige. “ik ga je ook missen hoor tom”lacht hij tom lief toe. en geeft hem kort een knuffel hij weet tom in het openbaar niet graag knuffelend word gespot met familie of een jongen. “liefje ik hou van je”komt bill naar me toe en neemt me nog één keer vast. als hij uitgeknuffeld is. zie ik hem stilaan voor vijf/zes dagen uit mijn zicht verdwijnen. ik zal hem zo hard missen. voor hij de deur achter zich dicht doet zwaait hij ons toe, ik simone en tom waaien nog snel even terug. maar dan is er geen bill meer te zien…
De Live show
Het is zaterdag namiddag. ik zit samen met tom en simone in de auto op weg naar Berlijn voor het optreden van Bill te zien. ik hoop als hij er door is hij terug naar huis mag komen en er weer niet vijf dagen hoeft te zitten. maar ik verheug me vooral op het weerzien vandaag. ik heb hem zo gemist. ik heb dan wel elke dag zijn stem gehoord via de telefoon heel de dag zitten sms’en met hem maar het is anders. anders dan als je hem bij je hebt. ik heb hem echt gemist. niet veel later stappen we met zijn vieren de auto uit. op de parking waar ik Bill het laatst zag. nog geen uur later zijn we de zaal binnen zitten we op onze plaatsen en begint de live show. Bill treed pas als 4de op. laat het een geluk getal zijn. “mag ik u applaus voor Bill Kaulitz met It’s raining man.” en redelijk applaus vult de zaal wanneer Bill opkomt. hij begint met zijn danspasjes en erna komt zijn prachtige stem er bij. als hij niet wint weet ik het ook niet meer. ik geniet van het begin tot eind van zijn optreden. na zijn optreden gaat er nog een uur voorbij. Bill is samen met een ander jongetje eruit genomen om de mensen te laten stemmen wie er vandaag naar huis moet. “En degene die de tweede live show net niet haalt is….. Bill Kaulitz” een teleurstelling voor Simon, tom en mij en al de vrienden en familie leden die nu zitten te kijken. bill neemt het erg positief op geeft de andere jongen nog een knuffel en verdwijnt dan van het podium.
Het weerzien
we mochten met zijn drie backstage gaan en daar op bill wachten in zijn kleedkamer. ze nemen nu nog eerst een paar interviews met hem af. en dan kan hij zich omkleden en dan klaar om terug naar huis te gaan. klaar om verwent te worden door mij. “heb jullie gemist”zegt bill enthousiast als hij zijn kleedkamer inkomt en ons ziet zitten. hij begint zich direct om te kleden. “vanwaar zo een haast?”lacht simone. “dan kunnen we snel terug naar huis”lach hij. “tom en Tyra hebben je gemist hoor lieverd”lacht simone. “ik hen ook”lacht hij lief. op die momenten weet ik weer waarom ik op hem verliefd ben geworden. dat geweldig maar ook lief en teerder innerlijk van hem. spreekten me altijd al aan. ik ben zo blij met hem. “Bill neem even al je spullen dan kunnen we naar huis gaan”stelt simone voor. “mag Tyra blijven slapen?” is dan het eerste wat hij vraagt. “ja tuurlijk lieverd” antwoord simone. dat was zo lief van hem .
At Home
“ik heb je zo gemist ben blij dat je terug bent” “ik miste jou ook liefje”antwoord hij. “ik vind het zo leuk je weer dicht bij me bent, maar kleed je maar eens uit tot aan je boxer” “wat ben je van plan”vraagt bill nieuwsgierig. “je verwennen?”glimlach ik. hij luistert gehoorzaam. “nu op je buik op bed gaan liggen” weer volgt hij het gehoorzaam op. je gaat boven op hem zitten en begint zijn rug te masseren. “oh net wat ik nodig had”zegt bill die er duidelijk van geniet. erna volgende zijn schouders. als bill bijna inslaap valt stop ik. “niet slapen zonder ik bij je lig”lach ik en ga me snel omkleden. ik kruip bij bill in bed en zeg hem slaapwel. niet veel later hoor ik hoe snurkgeluidjes van naast me komen. maar hij maakt echt zo een schattig geluidje als hij slaapt.
*1 September 2009
Bill is jarig vandaag mijn vriendje word vandaag officieel 20 jaar. de jaren zijn voorbij gevlogen waar is de tijd ik bill verloor met een weddenschap van tom en moest mee doen aan een of andere zangwedstrijd. hahahhahaha ik zal het nooit meer vergeten. niemand had ooit kunnen denken ik en Bill nu nog altijd samen zouden zijn. maar we hebben het beiden wel altijd gehoopt. en tot nu toe is dat heel goed gegaan. deze avond is van mij en Bill dan vieren wij alleen zijn verjaardag. morgen avond is het zijn feestje voor zijn broer , gustav en georg de twee andere bandleden van de groep. o ja hun groep is ondertussen al bekend tot in Amerika maar dat is de reden niet ik bij bill blijf hoor ik hou gewoon nog altijd even veel van hem en dat zal ik hem deze avond bewijzen ook. ik heb bill het huis uitgelokt met een smoes ik heb gezegd hij nu even zijn verjaardag met zijn moeder moest gaan vieren. en ik heb met simone afgesproken ze hem niet mag laten gaan voor zeven uur. ik haast me naar de winkel ga alles halen dat ik nodig heb voor deze avond. ik wil dat bill weet ik nog even veel van hem hou al het eerste jaar we verkering hadden begin 2002..
- Bill Pov -
De Avond
Als ik Tyra volg en de deur van onze kamer open vullen de ontelbare kaarsjes mijn ogen. donkerroden rozenblaadjes liggen over het bed maar ook door de kamer verspreid. ze weet ik donkerrode rozenblaadjes mooi vind. en ik heel romantisch ben aangelegd dus ook van kaarsjes hou. er staat verder een fles champagne koud. en een paar snacks. ik ga de kamer binnen. “dit is geweldig”zeg ik vol ongeloof. Tyra komt achter me de kamer binnen en sluit de deur achter zich. ik zet me op het bed en Tyra komt naast me zitten. “wil je wat drinken?”vraagt ze. “ja” ze neemt de fles champagne en opent hem. schenkt twee glaasjes in en duwt er één van in mijn handen. “dit smaakt”lach ik. “niet zo goed als jou”draagt Tyra uit. ik neem haar glas uit haar hand en zet het neer en dat van mij ernaast. ik buig me lichtjes over haar heen en laat me zachtjes op Tyra neervallen. haar hand opent mijn broek en trekt ze wat naar onder. mijn hand verdwijnt onder haar kleedje net zo als haar hand de weg in mijn boxershort vind.
Misschien het laatste feestje ooit : 1 September 2010
we zijn op het feestje van Bill met als zijn vrienden maakt hij echt veel plezier iedereen is zo wat onder invloed maar dat is de normale gang op een feestje buiten ik. ik zelf heb maar 2 drankjes met alcohol op en de rest was water. ik ben namelijk in verwachting van Bill ja het is voor volgende maand. het feest duurt tot in de laten uurtjes het was toch een half vijf toen we vertokken. we zijn nog maar net de lange baan af en alles word zwart.
* 2016
- Billie Kaulitz Pov –

ik zit naast nonkel Tom op de zetel. hij verteld vaak over mijn papa Bill, maar is snap iets niet goed als het mijn papa is waarom ken ik hem dan niet? “nonkel tom?” “ja Billie”antwoord hij. “waarom ken ik papa niet? en heb ik net als de andere kindjes uit mijn klas dan ook een mama?” “Kijk Billie, Bill is je papa en je mama noemde Tyra”antwoord nonkel tom. “noemde? hoe komt ik mama en papa nooit zie nonkel tom?” “kijk je zat in mama haar buik. al acht maanden, je papa was jarig en ze hadden een feestje met nonkel tom en al onze vrienden. die avond zijn je mama en papa naar huis gereden en toen papa de autosnelweg afreed botsten mama en papa recht op een boom. en toen waren ze er niet meer.” verteld nonkel tom. “hoe komt het dan ik er nog ben nonkel tom?” “omdat je nog leefden in de buik en dan hebben ze je er uitgehaald, ik en oma simone hebben besloten om goed voor jou te zorgen en ik heb je de naam Billie gegeven zo dat je vernoemd bent naar je vader die er niet meer is” verteld hij verder. “maar tom? houden mama en papa dan nog steeds van elkaar?” “waar mama en papa nu zijn he, leven ze verder zo als hier op aarden even gelukkig en even liefdevol, de liefde van je mama en papa is voor eeuwig en daar ben jij het levend bewijs van”verteld nonkel tom. ik probeer het meesten te snappen maar alles snap ik toch niet. ik weet nu wel mama en papa er niet meer zijn, maar hele lieve mensen waren, dat nonkel tom en oma simone goed voor me gaan zorgen. en nu weet ik ook vanwaar mijn naam afkomstig is, ik zie plots dat nonkel tom begint te wenen. nonkel tom die weent. nog nooit meegemaakt. “nonkel tom wat is er?” “niets Billie ik mis gewoon mijn tweelingbroer , jou papa en jou mama” antwoord hij“ah nonkel tom niet huilen” zeg ik en leg mijn hooft tegen zijn schouder aan. ik hoop over zeven jaar even gelukkig te worden als papa met mama deed …
Reacties?? (Het einde is beetje onverwacht maar dat was mijn bedoeling ik wouw niet standart don Sorry..)

Reageer (2)

  • AnotherAlien

    woooow:)
    hééééél erg mooi verhaal!
    echt, meid, je hebt talent!
    je kan zooo mooi schrijven!(Y)
    naja.. bedankt ook dat je even melde dat ie online was(flower)

    X, (H)

    1 decennium geleden
  • AngelBite

    omg kudje...
    zon ontzettend mooi verhaal mooi geschreven super lief romantische enz...

    en die laatste deel verpest het echt helemaal.
    vet kud en zonde dat ze dood gaan.
    echt dat is echt zo zielig...

    maar super mooi geschreven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen