Foto bij 13.

Esther POV.


Helleutjees (:
Ik heb niet veel te zeggen eigenlijk :P
Hier weer een nieuw stukje (:
Veel lees plezier!!
X,

Esther Pov.
Ik kwam thuis en ging gelijk naar boven. Eigenlijk kon ik nog niet slapen, dat wist ik nu al, maar het moest toch. Ik maakte me klaar om te gaan slapen en zette mijn wekker zodat ik niet te lang zou uitslapen.
De volgende ochtend ging de wekker. ‘ONE DIRECTION!!!’ ik schoot omhoog en riep ‘Waar?!’ doordat ik te dicht bij de rand van mijn bed lag viel ik uit bed. ‘Pff’ zuchtte ik en ik stond weer op, ik liep naar mijn wekker en deed hem uit en deed de radio aan. Ik had eigenlijk nog helemaal geen zin om me om te kleden dus ging ik weer in bed giggen, maar naar een kwartier werd ik er uit gestuurd door mijn moeder. Ik had echt zo geen zin om me goed aan te kleden dat ik maar gewoon een joggingbroek, een tanktop en mijn favoriete vest aan deed. Ik haalde mijn telefoon van de lading en op mijn sokken ging ik de 2 trappen naar beneden. Eenmaal beneden had ik een gigantische honger dus ging ik maar pannenkoeken maken. Toen ik een grote stapel had ging ik aan tafel zitten en smeerde een grote laag Nutella op de eerste pannenkoek. Tijdens het eten tweete ik “#hmmm pannenkoeken!” ik opende mijn mentions en zag dat Niall ons iets getweet had. “It has been amazing with @EzzleXD @Luussjje @Donyyya @SimoneXmars !’ ik kreeg gelijk weer een glimlach op mijn gezicht en begon hem terug te tweeten. “@NiallOfficial Yes, indeed! Goodmorning by the way!” 5 minuten later hoorde ik mijn telefoon een geluid maken ten teken dat ik een tweet had. Het was Niall weer “@EzzleXD Goodmorning! What ya doing?” ik grinnikte. “@NiallOfficial I’m eating my breakfast! Pancakes #Hmm” en zo raakten we steeds verder in gesprek, en de stapel pannenkoeken steeds leger! Op een gegeven moment kreeg ik allemaal haat berichtjes binnen omdat ik met Niall aan het praten was. Niall tweette me “@EzzleXD Sorry fort the hating thing! Shall we skype? I’ll give you my skype by a DM!” “@NiallOfficial Yeah sure (:” nadat ik hem had toegevoegd op skype praatten we weer verder, over eten! Hij vroeg me mijn lievelings eten, lievelings restaurant, de dingen die ik super ranzig vond en wat ik nog zou willen proberen te eten. Ik vertelde hem alles dus zo ook dat ik nog nooit bij Nando’s had gegeten. ‘Really?!’ zei hij geschokt. Ik knikte. ‘OMG! How…?!’ ‘Cause we haven’t been to London on a school trip and we don’t have Nando’s here’ zei ik met een zielig pruillipje. ‘Poor you! I’m gonna take you to Nando’s today! I don’t know how but I’m gonna take you there!’ beloofde hij me. Ik dacht even na en zei ‘I know how! Donya has a helicopter! I can ask if we can borrow it!’ ‘Donya has an helicopter?’ vroeg hij ongelovig. ‘Yes! We’ve won the lottery together. And Donya always wanted to have an helicopter so she bought one. And we bought cool pets!’ ‘What kind of pets?’ ‘I bought a giraffe, Luus a panda, Simone a Lion and Donya an potbellied pig! And she already had Sniper, her dog’ ‘Omg! You’ve got a giraffe! That’s the coolest thing ever!’ na er nog even over gepraat te hebben vroeg ik aan Donya of ik haar helicopter mocht lenen en dat mocht, ze zou hem naar mij sturen. Snel ging ik me douchen en me goed aankleden, ik droogde mijn haren en maakte er een staart van. Ik deed geen make-up op, dat deed ik nooit alleen op hoge uitzondering.
Een uur later was Niall er en de helikopter ook. Hij stond er vol verbazing naar te kijken, want tja zo’n helikopter zie je niet elke dag! De helikopter zag er als volgt uit:
Hij was in de vorm van een roze olifant op wieltjes met een treinfluitje er boven op, de probellers waring in de vorm van paarse wortels, met een kippen slinger er aan en in het groot stond er op Jabeke. De piloot had een konijnen pak aan.
‘Come on!’ zei ik blij. ‘Is you mom okay with it that you’re going with me to Nando’s?’ vroeg Niall. ‘Yeah, I left a note for her so that’s gonna be alright’ verzekerde ik hem. We stapten in en vlogen weg. We landden ergens in London toen ik werd gebeld. Ik nam op en kreeg mijn moeder hysterisch aan de lijn. ‘Esther je moet nu naar huis komen! Er is iets verschrikkelijks gebeurd met Bas…’ ik voelde mijn hart een paar tellen overslaan en ik begon helemaal te shaken. ‘Hij heeft een auto ongeluk gehad… hij ligt nu in het ziekenhuis…’ ‘Esther? Is everything alright?’ hoorde ik Niall zeggen.

Reageer (1)

  • TouyaRima

    MEEEH ik denk dat ik ook meteen naar het ziekenhuis zou rennen als er iets met Bas was gebeurd... Yeah, ik mag hem ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen