Foto bij 25.

SUNDAY 23 SEPTEMBER

Elena Johnson

'Wanneer gaan jullie trouwen?' Megan keek me met haar vragende ogen aan. '21 maart,' vertelde ik haar terwijl ik even naar Tommie keek. Megan had haar vast aan de riem. 'En je mag bruidsmeisje zijn,' zei ik voor Megan de kans kreeg om het te zeggen. 'Louis had het onthouden,' grinnikte ik. 'Echt waar?' vroeg Megan. Ik knikte. 'Heeft hij al liedjes voor je gespeeld?' vroeg ze. Ik knikte opnieuw. 'Hun eerste single, de rest wil hij nog even geheim houden,' legde ik haar uit. 'Is het mooi?' 'Ik vind het prachtig,' glimlachte ik. 'En nu zijn ze dus een videoclip aan het opnemen?' vroeg Megan voor de duidelijkheid. 'Ja, in Amerika.' 'En jij mocht niet mee?' 'Nee, ik moet werken en iemand moest voor Tommie zorgen.' 'Ik ben echt vet jaloers op jou, je hebt gewoon een beroemd vriendje,' zei Megan. 'Zo leuk is dat niet hoor, hij is er bijna nooit. En hij is trouwens nog helemaal niet beroemd, misschien wordt het wel helemaal niks met dat album van hun.' 'Hoe kun je dat nu zeggen?' vroeg Megan verontwaardig, wat me liet lachen. 'Heb jij een glazen bol dan?' 'Nee, maar je kan toch wel iets meer vertrouwen in je vriendje hebben,' zei ze. 'Dat heb ik ook, ontzettend veel,' vertelde ik haar met een glimlach op mijn gezicht. 'Gelukkig.' We liepen nog een tijdje door het dorp terwijl we het over van alles en nog wat hadden. 'Wanneer komt Louis weer terug?' vroeg Megan me. 'Als het goed is de 25, maar het kan zijn dat het een dag uitloopt,' legde ik haar uit. 'Wanneer neem je hem weer mee naar huis?' was haar volgende vraag. Ik haalde mijn schouders op. 'Als we beide een keer tijd hebben,' beloofde ik haar. 'Wanneer komt de baby eigenlijk?' 'Ergens in mei.' 'Hebben jullie al namen?' Ik grinnikte even. 'Louis wilde zijn zoon Tommie Tomlinson noemen. Ik vond dat een beetje raar, vandaar dat onze hond nu Tommie heet,' grinnikte ik. Megan schoot in de lach. 'Eigenlijk is dat heel gemeen van jou,' lachte ze. Ik haalde mijn schouders op. Af en toe moest je het slim spelen. Toen Megan weer uitgelachen was keek ik haar aan. 'Als het een meisje wordt, wordt haar tweede naam Lily. Bij een Jongen Edward James.' 'Edward James?' vroeg Megan. 'De tweede namen van Harry en Niall,' legde ik haar uit. 'Oh, dat is wel mooi,' glimlachte ze. Ik knikte. 'Hoe is het met Alex?' vroeg ik haar toe. Ze had na vier jaar nog steeds met Alex. Ze waren nu beide naar een andere universiteit, maar hun relatie hield nog steeds stand. Megan haalde haar schouders op. 'Ik mis hem zo als hij er niet is,' bekende ze. 'Join the club,' grapte ik. 'Wat zijn er eigenlijk toch een stelletje zeikwijven,' lachte Megan. 'Ik ben het helemaal met je eens.' 'Kom, dan gaan we naar huis, pappa zal ons wel missen.' Ik knikte en samen liepen we weer terug naar huis.

Beetje kort en inhoudloos, maar ik had jullie een stukje beloofd. Morgen waarschijnlijk niks, want ik ga eerst naar de Open dag van de Universiteit van Utrecht en daarna op stap met al mijn collega. Verder nog iets: Lijkt het jullie leuk als we een Q&A doen? Let me know! X

Reageer (1)

  • TheRealThes

    Echt een super leuk stukje
    Oke ik schrijf dit om 3uur snachts
    Snel verder
    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen