Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (deel 7)

Hey Sweety's

Woetsjie, deze story word echt wel langer dan gedacht hoor;)

xx Candy

Ik sta recht en veeg de tranen uit mijn ogen, daarna richt ik me naar de gifbeker en grijns.
"Tot straks!" fluister ik er tegen en loop dan vastbesloten naar beneden waar ik Bill al druk bezig hoor met potten en pannen.
Ik loop de keuken in en Bill draaid zich lachend om.
"Oow Tommi daar ben je eindelijk wil jij even...."
Dromerig staar ik naar m'n mooie broertje, Bill lijkt net een engel zo stralen dat hij doet. Zijn huid glanst als fijn porselein en zijn oogjes fonkelen als sterretjes bij een heldere nacht. Zo heb ik mijn broertje in geen tijden meer gezien. Ik voel hoe ik opgewonden word en mijn erectie drukt schreeuwend om verlossing tegen mijn broek aan.
"Tom?! Tommiiii??"
Ik schrik op en kijk in Bill zijn stralende gezichtje, onmiddelijk haal ik mijn mooiste glimlach boven en kijk Bill verlegend aan.
"Was je aan het dromen liefje?" vraagt Bill grijnzend.
"Uhu" Ik ga dicht tegen Bill staan en trek hem aan zijn heupen nog dichter tegen me aan en laat hem mijn verlangen naar hem voelen.
"Ik mag hopen dat dat door mij komt?" fluisterd Bill hees in mijn oor.
Onmiddelijk komen al mijn haartjes recht en een prettige kriebel verspreid zich door mijn lichaam. Ik wil hem!...Ik wil hem NU!!!
Met het puntje van mijn tong lik ik vanaf Bill zijn adamsappel tot aan zijn oorlelletje en bijt er dan zachtjes in. Ik voel hoe Bill onder mijn aanrakingen begint te sidderen en een zacht kreuntje verlaat zijn lippen.
"Wees er maar zeker van dat ik van jou droomde" fluister ik opgewonden in Bill zijn oor.
Bill giecheld en duwd me dan van zich af terwijl hij zijn vinger in de lucht steekt.
"Tuttuttut Tommi, EERST nammy nammy doen en dan pas boemy boemy" zegt Bill lachend terwijl hij zich omdraaid en druk begint te roeren in een pot terwijl hij een vrolijk deuntje fluit.
Weer staar ik hem vol ongeloof aan, hoe kan iemand met zoveel levensvreugde straks zomaar een einde maken aan zijn leven?
Opeens schrik ik terug op als Bill luid door de keuken gilt.
"Tommiiii ik wil nog 1 keer Nudelauflauf eten!!"...




REACTIES BITTE;)

xx Candy

Reageer (20)

  • Lumen

    :Y)

    1 decennium geleden
  • Sick

    haha, 'boemy boemy' xD

    1 decennium geleden
  • Hayleyball

    waauwii heel niccee
    maar ik vind het zo verdrietig om te weten dat ze straks.... :(

    <333

    1 decennium geleden
  • Meloentje483

    nammy nammy?? xD whaha! like it!
    en idd, wa is nudelauflauf??
    verder met die handel!!

    big love (K)

    1 decennium geleden
  • Diamonds

    super! verder bitte Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen