Foto bij 26.

THUESDAY 25 SEPTEMBER

Elena Johnson

Zenuwachtig liep ik heen en weer in de aankomsthal. Ik wierp weer een blik op de grote klok aan de muur. 10 minuten geleden was hun vliegtuig geland. Ze moesten door de beveiliging en op hun koffers wachten, dus het zou nog wel even duren. 'Elena?' met een ruk draaide ik me om naar het stemgeluid. 'Niet zo teleurgesteld kijken,' lachte Lissa terwijl ze me een knuffel gaf. 'Sorry, ik hoopte gewoon dat het Louis was,' legde ik haar uit. Ik vond het echt wel fijn om Lissa weer te zien. 'Hoe gaat het op de universiteit?' vroeg ik haar. 'Goed, ben druk bezig met mijn afstudeerscriptie,' vertelde ze. 'Maar hoe gaat het met jou? Liam vertelde dat jullie verloofd zijn en dat je in verwachting bent.' Ik knikte. 'Klopt allemaal,' glimlachte ik. 'Gefeliciteerd!' grijnsde ze. 'Dankje.' Ik wierp nog een blik op de klok. Vijf minuten later dan net. 'Je hebt hem echt gemist hè?' vroeg ze. 'Jij Liam niet dan?' Ze haalde haar schouders op. 'Ik zie hem sowieso minder nu ik nog op de universiteit zit en hij een appartementje heeft. Ik ben er wel een beetje aan gewend dat ik hem niet elke dag zie,' legde ze uit. Ik keek haar aan. Ik vond mezelf al zielig dat ik Louis 5 dagen niet zag, maar Lissa zag Liam nog veel minder. 'Elena!' Ik draaide me om en rende naar Louis toe. Hij liet zijn koffer los en ik sprong in zijn armen. Hij draaide me een rondje en drukte zijn lippen op die van mij. Ik beantwoordde zijn zoen maar al te graag. Ik had zijn lippen immers veel te lang moeten missen. 'Mag ik mijn beste vriendinnetje ook even begroetten?' hoorde ik Niall naast me zeggen. Met tegenzin liet ik Louis lippen los. Hij zette me weer met beide voeten op de grond en ik draaide me naar Niall toe. Hij trok me in zijn armen en drukte een kus op mijn wang. 'Hoe is het met je?' vroeg hij. 'Wel goed, heb jullie alleen heel erg gemist,' zei ik nadat hij me had losgelaten. 'En hoe was het bij de verloskundige?' 'Goed, er is nog weinig te zien, maar ze heeft me een hoop verteld voor tijdens de zwangerschap,' vertelde ik. 'Mooi.' Twee armen sloegen zich van achter om me heen en draaide me een rondje. 'Harry, zet haar neer!' lachte Louis. Ik werd weer neergezet en draaide me om om Harry een knuffel te geven. 'Hey Curly,' grinnikte ik. 'Hey kleintje,' kaatste hij lachend terug. Ik grinnikte en gaf Zayn en Liam ook een knuffel. 'Je wilt niet weten hoe erg ik je gemist heb,' fluisterde Louis in mijn oor toen we het vliegveld verlieten en we naar de auto liepen. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang. 'Ik jou ook,' zei ik terwijl we bij de auto aankwamen. Louis nam snel afscheid van de andere jongens en stapte toen in de auto. 'Hoe is het met Tommie?' vroeg hij. 'Ze groeit, heeft haar behoefte nog nooit buitenshuis gedaan, maar verder gaat alles prima. Megan is helemaal verliefd op haar,' grinnikte ik. 'Maar vertel! Hoe was het in Amerika?' vroeg ik hem. 'Geweldig! We hebben echt een leuke clip opgenomen,' vertelde Louis enthousiast. 'Wanneer mag ik hem zien?' 'Over twee weken, als hij uitkomt.' 'Niet eerder?' pruilde ik. Louis lachte. 'Nee, ik had je het liedje eigenlijk niet eens mogen laten horen,' bekende hij. 'Oh.' Louis lachte opnieuw om mijn reactie. 'Ik heb je echt gemist, Elena.'

Utrecht ging niet door, vandaar nog een stukje vandaag! X

Reageer (2)

  • TheRealThes

    aaahw lief, ze moeten snel gaan trouwen hoor!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    awwwwww wat lief!!! <3 snleverder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen