ik sta op en ga voor Max staan. “Hoi” zegt Max lachend ik kijk Max diep in zen ogen aan en duw hem dan een stukje naar achter zodra hij met zen rug tegen de bus aanstaat begin ik hem te zoenen, zachtjes ga ik met mijn handen over zijn buik naar de zijkant over zijn been. Bij zen bovenbeen stop ik en blijf ik zachtjes strelen. Ik stop met zoenen en kijk Max aan. “Gosh, je maakt me geil.” Fluistert Max. Ik stop met strelen, en loop dan weg. “Mooizo, dat was me bedoeling en je straf!” gil ik terwijl ik verder loopt. “Ah, gemeen!” hoor ik Max me nog na gillen.

We zitten met z’n alle in de tourbus, gewoon een beetje te chillen. Max zit tegen over me en kijk me diep in me ogen aan, wat nu wel een beetje eng begint te worden, maar ik kijk hem net zo lang aan totdat hij wat zegt: “Wat kijk je nou?”ik blijf hem diep aan kijken en zeg dan: “Wat kijk JIJ nou!?” Iedereen kijkt me aan alsof ze een alien gezien hebben. “Wat kijken jullie nou!?” lach ik. Craig, Bryan en Robert staan op “Ey, wij gaan even de stad in ofzo.. Gaan jullie mee?” vraagt Bryan. “Nee, ik ga zo slapen.” Zeg ik. Max staart voor zich uit, en het lijkt alsof hij er over na moet denken. “Nou, Max?” iedereen kijkt hem dom aan. “Huh, oh.. Nee ik ga niet mee.” “Oke, later hé!” gillen ze in koor. Als ze weg zijn, sta ik op. “Ik ga slapen, welterusten Maxxie” Max zit afwezig voor zich uit testaren en mompelt iets. Ik loop naar de badkamer, poets me tanden, haal al me make-up van me gezicht en doe me haar in een staart. Ik loop terug naar me bed, pak me hotpants en hemdje onder me deken vandaan en kleed me om, ik ben bijna klaar en voel ineens twee armen om me heen. “Max, doe normaal” zucht ik. Ik voel dat Max zijn hoofd dichter naar de mijne komt, en dan rust die zijn hoofd om me schouder. “Lilly, nu zijn we helemaal alleen..” fluistert hij in me oor. “Ja dus!? Ik wil slapen Max.” Hij laat me los, ik draai me om en kijk dan recht in Max zijn mooie, glimmende ogen. Hij slaat zijn armen weer om me middel, en trek me meer naar zich toe. “Max, wat doe je?” Hij blijft me aankijken, en voel dan ineens zijn warme, zoete, zachte lippen op de mijne. Hij duwt me zachtjes, zoenend naar achter zodat we op me bed liggen. Max begint nog sneller te zoenen, en begint zachtjes te hijgen. Hij gaat met zijn hand over me gezicht, zachtjes langs me nek naar beneden. Bij me borsten stopt die, en knijpt er zachtjes in. “Max” hijg ik zachtjes. Hij kijkt me weer aan, en begint me weer te zoenen. Zijn hand gaat nu verder naar beneden, en gaat voorzichtig men hotpants in. Ik streel Max zachtjes door ze haar, en soms trek ik er wat harder aan. “Max..” hijg ik. Hij kijkt me grijnzend aan, en haalt zen hand weer uit me hotpants, hij begint me te kussen in me nek naar beneden. En trek dan in een keer me onderbroek uit. “Hee, we zijn er weer! Der was niks in de stad te doen joh!” Gilt er ineens iemand, waar ik heel erg van schrok en Max blijkbaar ook want hij valt in een keer op de grond.

Reageer (3)

  • AutumnRose

    SNEL VERDER!!!(H)(H)(H)
    Nogal herkenbaar...:$
    Ben hartstikke fan van escape the fate, EN mn ex heet max...

    1 decennium geleden
  • RookieFidd

    snel verduurr

    se sijn goedd <33

    1 decennium geleden
  • DyingBride

    TOF!!!! ga verder en heeel snel plz!!!!!!!!!!(H)it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen