Foto bij Fourty-two

And all I want is the taste that your lips allow.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Crimbie

    Ik haat haar niet maarop dit moment is ze een echte bitch en ik vind nu Justin toch liever :|

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    ik hat avery niet, integendeel ik hou van haar en heb medelijde want justin heeft veel ergere dinge gedaan dan avery deed bij justin zijn vrienden.
    ik, vind da justij zijjn exuus moet aanbiede (heeeft die al gedaan) en wat avery moet doen weet ik zelf ook niet
    en ethan vind ik soms wel leuk maar ik kan t ni gelove dat die met dinges date, dat meisje (naam eve vergete, sorry)
    niemand mag avery kwetsen :c

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Ik haat haar niet xd
    Ik snap de mensen ook niet hoor: ze haten Ethan, ik niet want hij is toch gewoon zoals een beste vriend zou zijn en zou reageren? nu ja hij moet niet met Kayla gaan rotzooien naar mijn mening, maar daar hebben ze het al over gehad.
    En nu haat iedereen Avery, waarom? omdat ze Justin niet vergeeft? in het echt gebeurt dat ook niet zo snel hoor, geef het een momentje, dat kunnen juist de leukste stukken in dit verhaal zijn als je gewoon wat tijd geeft, who knows... Maar als jij in het echt al binnen de dag het met iemand hebt goedgemaakt nadat er zoiets is gebeurt wel dan hoor ik het graag.... I know ze had niet moeten drinken en zichzelf moeten uithongeren maar iedereen maakt fouten...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen