Foto bij 2 ~ 109 Izzy van der Meer

Tè lang niet gepost, maar daarom wel een extra lang stuk!
Hebben jullie al bij m'n nieuwe story gekeken?

Oh en trouwens!
Een aantal van jullie willen per se dat ze abortus pleegt, en sommige willen per se dat ze het kind houdt. En ik weet 100% zeker dat als ik voor abortus kies, er een aantal zullen afhaken, en dat als ik voor houden kies, ook een aantal zullen afhaken. En ik heb mijjn beslissing al een paar maanden geleden gemaakt, toen ik de hele verhaallijn schreef (en ik kan julllie zeggen dat er dingen gaan gebeuren die julllie helemaal nog niet verwacht hadden, en dat er sowieso nog een 100 aantal hoofdstukken zullen komen). Maar er gaan sowieso dus mensen afhaken, als ik de reacties lees & dat wil ik echt niet. En ik ga ook mijn verhaallijn niet aanpassen, maar ik hoop gewoon dat jullie blijven lezen & geloven in dit verhaal, want het wordt allesbehalve saai hoor! Ik ga wel nog niet verklappen wat bet wordt. Het kan nog beide kanten uit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • IamFabulouis

    He ma in ht verhaal was Liam toch me danielle??:8

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Omg! Miskraam!! Dan kan niemand klagen. Alhoewel dat wel erg zuelig zou zijn!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Wauwwiee. <3 LOVE IT snelverderxx

    1 decennium geleden
  • LondonBridge

    Zeker een miskraam ofzo! ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen