Harry POV

Ik loop door het park heen en hoor allemaal vogels fluiten, heerlijk om weer is naar de plek te gaan waar mijn jeugd eigenlijk echt begon.
Voor dat ik sabrina ontmoette had ik niet echt een leuke jeugd, mijn ouders woude dat ik alles deed wat ze zeiden en dat liet ik gewoon toe maar toen ik sabrina ontmoette draaide er een soort knop om in mijn hoofd. Ik ging mijn ouders tegen spreken ik deed gewoon wat ik zelf wou en had dus een gewone jeugd door haar. Ik begon te zingen en iedereen zij dat ik met x factor mee moest doen, dus ik besloot het maar is te proberen en met groot succes ik werd dus in one direction geplaatst en werden derde. En nu loop ik dus hier met een hele nieuwe toekomst. Ik besluit maar om naar het grote grasveld te gaan waar we elkaar hebben ontmoet. Tot grote verbazing ligt er een meisje op het gras met haar ogen gesloten, ik zou toch zweren dat het sabrina was maar dat kon haast niet. Ik liep wat dichterbij en ging naast haar staan. Ik keek naar haar armband en jaahoor precies dezelfde als die ik aan haar had gegeven, ik had dezelfde ook en ik heb hem al die tijd gedragen en er in bleven geloven dat ik haar nog is zou zien en blijkbaar zij ook. Ik schraap mijn keel en ze opent haar ogen. Ze kijkt gelijk in mijn ogen en kijkt verbaasd, ze kijkt naar mijn armband en haar mond valt open. "Harry?" vraagt ze, "yep thats me!" zeg ik antosiast. Ik ben het Nederlands verleerd want ik kom niet meer in Nederland tenminste niet zo vaak als vroeger. Ze springt omhing en geeft me een knuffel. "well you are much heavier now" zeg ik. Ze besluit om me mee te nemen naar haar huisje en ik loop met haar op mijn rug door de nu dichtgegroeide bomen, toen we hier 10 jaar geleden waren was dit park net nieuw en stonden er nog maar kleine boompjes. Sabrina is wel zwaarder geworden dan 10 jaar geleden maar toch red ik het wel tot haar huisje. Elke keer als we een straatje in moeten loop ik express door en gilt ze dat ik de andere kant op moet en liggen we iedere keer in een deuk. Als we bij haar huisje zijnlaat ik haar op de grond zakken en ze valt op haar billen. Ik pak haar hand en moet mijn lachen haast inhouden terwijl ik op haar val. Ik geef een kusje op haar wang en kom snel omhoog, ik zie dat ze begint te blozen en ze kijkt gelijk weg. We besluiten om naar haar kamer te gaan en ik plof op haar bed, ze zet muziek op en toevallig is het van 1D. Ik begin mee te zingen en haar mond valt open van verbazing.

Reageer (1)

  • MOTORMUIS

    Ooh sabrina is in love (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen