Foto bij Seventy-Five

'Ik wist het. Ik wist het gewoon.' zei Ariana triomfantelijk met een zelfvoldane grijns op haar gezicht.
'Wat wist je, dat de afstandsbediening daar lag? Er valt helemaal niets te weten.' antwoordde ik zo snel dat ik mezelf amper verstond.
'Stop toch met te doen alsof ik achterlijk ben, zusje lief. Dus...' ze liep met wiegende heupen en haar hoofd tevreden in de lucht naar ons toe en plofte neer in de zetel. Ze legde haar ene been over het andere en keek me vervolgens afwachtend aan. 'Vertel me alles.' Harry en ik maakten oogcontact, hij keek me vragend aan. 'Wat nu?' hoorde ik hem bijna zeggen. Ik zuchtte. Het moest er ooit van komen, hé? We waren niet altijd even voorzichtig geweest, misschien deden we dat zelfs met opzet, omwille van die kick die je kreeg als je iets deed dat eigenlijk niet mocht en je er elk moment op betrapt kon worden. Zoals toen je een kind was, en je stiekem koekjes ging halen uit de kast terwijl mama en papa de kamer ernaast in de zetel zaten. Het ging bijna evenveel om de kick als om de koekjes.
'Zullen we het dan maar gewoon zeggen?' vroeg ik. Harry aarzelde, maar knikte toen. 'Veel keus hebben we niet geloof ik, bovendien moest het er ooit van komen.' Ik ging naast Ariana zitten. 'We zijn verliefd.' zei ik simpelweg. 'Hoelang al? Sinds wanneer? Hoezo? Heb je het uitgemaakt met Trevor? Weet hij het eigenlijk wel? Hoe denk je dat Liam gaat reageren als hij dit uitvindt? Zijn vriend en nichtje... En Mel dan? Gisteren heb je nog toegegeven dat je verliefd op haar bent! Details, details!' drong mijn lieftallige zusje verder aan.
'Sinds een paar weken.' antwoordde Harry nu. 'Sinds het begin van de zomer vond ik Zoey al een aardige, intelligente, grappige en knappe meid en uiteindelijk ben ik als een blok voor haar gevallen.' 'Wanneer wist je dat je verliefd was dan?'
Harry aarzelde. 'Weet je nog, flesjedraaien, die eerste avond in de club?' Ik moest grijnzen toen ik eraan terugdacht. Het leek zo lang geleden maar ik kon het me toch nog scherp voor de geest halen. 'Hoe kan ik dat vergeten? Jij en Louis hebben toen zo passioneel gekust dat ik me er nu soms nog onwennig door voel.' grinnikte ik. 'ik herinner me het om een andere reden, dat was het moment dat ik doorkreeg dat ik iets voor je voelde, iets meer dan vriendschap.' 'Toen je Louis kuste?' lachte Ariana. 'Nee, toen ik Zoey heel vriendschappelijk een tongzoen gaf.' grinnikte hij. 'Dat was heerlijk.' beaamde ik. 'Tot jij er opeens een tongzoen van maakte en ik me schuldig begon te voelen over Trevor.' 'Weet Trevor hiervan? Heb je het al uitgemaakt?'
'Wel... Nee. Ik ben van plan dat tegen het einde van de zomer te doen, omdat we in de VS zitten. Hij kan moeilijk zijn vakantie opbreken en terug naar Engeland vliegen, zijn vlucht is al betaald, hij heeft niet genoeg geld bij om de rest van de zomer in een hotel door te brengen en het lijkt me niet bepaald aangenaam om de rest van de zomer met mijn nieuwe vriendje en ex-vriendje in even huis te zitten.'
'Voor mij gaat het ook niet bepaald aangenaam zijn om bij je vriendje en zijn levensmissie om het wereldrecord kussen te verbreken te zitten, hoor.' merkte Harry plotseling gepikeerd op. Ik staarde naar de grond. Daar had hij wel een punt, was ik egoïstisch omdat ik het nog niet met hem uit wou maken? Nee, ik wou het wel, het kon enkel nog niet. 'Misschien maakt hij er wel zelf een eind aan als ik hem geen aandacht meer schenk.' 'Van mij mag hij er gerust een eind aan maken.' zei Harry koeltjes. Ariana begon te lachen.
'Moet je jullie eens aanhoren! Kibbelen over zo'n dingen als een echt koppel. Altijd al gedacht dat jullie een leuk stelletje zouden vormen. De chemie is erg duidelijk te voelen tussen jullie.' Ik grijnsde en staarde Harry weer aan die hetzelfde deed. 'Ariana, we zouden het leuk vinden mocht je dit nog even privé willen houden.' vervolgde Harry toen. 'Je weet wel waarom, De blaadjes, mijn fans, Liam, Trevor, Mell...'
Had hij net gezegd wat ik dacht dat hij had gezegd? 'Mell?!' vroeg ik met minachting in mijn stem. 'Moet ze dit geheim houden vanwege Mell? Ik dacht dat je me gisteren had verteld dat je eigenlijk niets voor haar voelt, dat ze je niets kan schelen, dat je van mij houdt?'
'Heeft hij al gezegd dat hij van je houdt?!' kirde Ariana opgewonden, de kille sfeer compleet negerend.
'Dat doet er even niet toe, waarom mag Mell dit niet weten?' Harry besefte in wat voor lastig parket hij zich had gewerkt en hij streek nerveus door zijn haar.
'In principe mag ze het weten, het is gewoon dat... ik weet niet of ze haar mond zou kunnen houden.Bovendien heb ik net op live tv mijn liefde aan haar verklaart, als ik nu koudweg zou zeggen dat ik eigenlijk verliefd ben op jou zou er ongetwijfeld een wraakactie volgen en dat kunnen we missen.'
'Maar even serieus: heb je echt al gezegd dat je van haar houdt?' riep Ariana opgewonden.

Reageer (1)

  • LStyles212

    hahah ariana is echt geweldigg!!
    ssnellverdahh <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen