Het was de laatste keer dat de dames konden overleggen over de geheim, morgen zouden de geheimen bekend worden gemaakt.
"Oke dus van Xavier weten we zeker dat hij HSP heeft". "Inderdaad dat weet ik 100%" zei Lilith.
Juna kwam ook met iets. "Ik weet ook het geheim van Ben denk ik. Ik denk dat hij taphefobie heeft. Omdat hij gister met mij en Mandy emotioneel werd voelde ik hij heeft taphefobie". "Oke dat weten we dus ook zeker maar van wie zijn de overige vier dan". De dames wisten niet zo veel en hun tijd zat er al weer snel op.
Terwij de vrouwen in de Woman's Room zaten waren Jon Josep en Derek aan het praten over wat ze aan het doen waren.
"Ik ben echt benieuwd wat ze daarbinnen aan het doen zijn" zei Derek. "Ja inderdaad ik denk dat we het binnenkort weten".

POV Lilith

Ik word steeds zenuwachtiger ik wil Xavier zo graag vertellen dat ik ook HSP heb. Maar dat moet ik mee wachten tot morgen.
Ik lag met Xavier in het zwembad pratend over thuis.
"Ik mis thuis nog niet nog niet al na 5 dagen dat zou erg zijn". "Haha ja ik denkt niet dat ik thuis ooit ga missen. Misschien wordt ik wel als eerste genomineerd".
"Nee Xavier dat mag niet ik hou van je je mag niet als eerste weg". 'O Lilith dankje ik hou ook van jou".

POV Mandy.

Juna zat de hele tijd alleen ik besloot haar maar eens gezelschap te houden.
"Hey Juna hoe gaat het". "Goed beetje ziekjes vandaag". "Juna hoe moet ik de echte jou leren kennen".
"De echte mij ja je moet een goede band opbouwen en dat kan even duren voordat je een band met mij opkan bouwen de enigste die een band met mij opgebouwd heeft is". Juna stopte Helena kwam erbij zitten Juna begon over iets anders. "Dus ging ik vorige week met mijn ouders naar de pizzeria en die pizza was heerlijk". Ik vind het zielig voor Juna en waarom moet Helena alles verpesten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen