Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Pewdiecry

    Zie mijn reactie bij Chasing Destination, dat verhaal wordt echt een bestseller als je hem uitschrijft tot een boek.
    De andere verhalen zijn zo standaard, vampieren, magische dingetjes en ik heb al geen idee meer waar Unfolding Secrets over gaat. Ik vond eerst Magical Touch mooi, maar nu ik Chasing Destination heb gelezen staat mijn besluit muurvast.

    In de boekenwinkels en bibliotheken ben ik nog geen één boek tegen gekomen die lijkt op Chasing Destination. Nederlandse boeken zijn meestal saai en apart. Vertaalde boeken die eigenlijk in het Engels zijn geschreven over dit "soort" verhalen zijn veel mooier en spannender. Dit verhaal zou misschien wel het eerste Nederlandse boek zijn die de aandacht zou gaan trekken van jongeren die houden van boeken als Fallen, The Hunger Games etc.

    Dit moest ik even melden, want ik werd even helemaal enthousiast haha.

    x

    1 decennium geleden
  • Solavellan

    oh eternal creatures was echt leuk!!!

    1 decennium geleden
  • NJHoran

    Please kies Magical touch! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen