Foto bij 41. Wake up! Lazy sleep head!

ELLOOOWWWA DODO'S
pff t verhaal is alweer bijna afgelopen.... ik heb nog verder geschreven tot hoofdstuk 45, wat betekend dat het einde heel snel komt.......
aint no joke.... ):

owh fuck ik ben een deel van hstk 42 kwijt..... hhmm, die moet ik dan maar gaan verzinnen, weet hem wel nog ongeveer... hoop ik.
sowwy dak nu pas post ma ik zit met een dilemma. Mn ma heeft al 7 jaar een vriend, en die woont nu sinds een jaar voor zijn werk in Amerika. mijn ma en hij hebben elkaar al een jaar ong niet meer gezien. Nu kwam hij met het idee dat mn moeder naar Amerika verhuisd, alleen ik weet niet of ik wel mee wil of niet.... natuurlijk, amerika is mijn droom, maar ik moet wel alles hier achterlaten; mn vrienden, mn broer en zus, mn andere familie leden, mn pa, mn band -ja ik zit in een band ^^- en nouja, daar zit ik dus nogal mee....

Ga maar gauw lezen en niet meer naar mijn gezeur luisteren!!
Xx ChocoPupz, dodo boss ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LauraAime1D

    Moeilijke keuze... Ik hoop dat je uiteindelijk blij bent met je keuze!! Ik heb het helemaal gelezen tot hier, en ik vind het echt een super mooi verhaal!!! Ga verder!! xxx

    1 decennium geleden
  • checkdiamond

    Idd een moeilijke keuze o: het lijkt zo leuk om daar te wonen, maar als je dan alles moet achterlaten...
    succes met die keuze, ik hoop dat als je gekozen hebt , er blij mee gaat zijn :)
    & ik heb ook vaak zo telepathie momentjes. Die zijn echt zalig. Ze kunnen mij altijd doen lachen, da's zalig
    & leuk geschreven btw xoxo

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Awhh dat is echt één lastige keuze!!
    Snap echt goed dat je nu niet weet wat je moet
    Amerika is natuurlijk heel leuk, maar dan moet je hier idd echt alles achterlaten ):
    Heel veel succes en sterkte met alles rondom het kiezen. X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen