*Deel 18...<3
Bedankt voor jullie reacties (flower)

We zitten op zijn bed en ik bekijk de ontwerpen. Stuk voor stuk zijn ze verschrikkelijk prachtig. Alleen zijn sommige wel heel zwart. Ik ben dan toch weer van de felle kleuren. Bill zit naast me en kijkt mee over mijn schouder. Plots gaat de deur open komt Tom de kamer ingelopen. Dit keer wel aangekleed. Ik schrik zo dat ik omhoog schiet en ik met mijn schouder tegen Bill’ onderkaak aan knal. Hij grijpt naar zijn onderkaak en wrijft erover. Boos kijkt hij naar Tom. “Wat is er?”
“Ik vroeg me af of jullie mee film gaan kijken.” Zegt Tom terwijl hij tegen de deurpost aan leunt en verleidelijk naar me lacht. Helaas voor hem heeft dit geen enkele werking op mij.
Ik draai me naar Bill toe en haal zijn handen van zijn onderkaak af. Een grote, rode plek komt te voorschijn. “We komen straks wel mee kijken. Ga nu eerst maar eens een pak ijs halen voor je broer.” Zeg ik terwijl ik mijn vingers over de rode plek laat gaan. Bill trekt een pijnlijk gezicht. Tom loop de kamer uit en komt even later terug met een pak ijs en een handdoek in zijn handen, die hij aan mij geeft. Ik wikkel het ijs in de handdoek en leg het dan tegen Bill’ onderkaak aan. Nu trekt hij een nog pijnlijker gezicht, maar probeert toch dankbaar naar me te glimlachen.
“Moet ik nog ergens mee helpen?” vraagt Tom bezorgd en komt op zijn hurken voor ons zitten. Bill schudt zijn hoofd van nee. Tom knikt, staat dan terug op en loopt de slaapkamer uit.
Ik haal de handdoek weg. De rode plek is nu een stuk kleiner. “Sorry.” Fluister ik en ga er met mijn vingers overheen.
“Het geeft niet. Jij kon er ook niets aan doen.” Zegt Bill en glimlacht naar me. Maar al snel gaat dat over in een pijnlijke lach.
We staan op en lopen naar de woonkamer om film te gaan kijken met Tom.

Reageer (3)

  • xMexTomx

    Ach, nu heeft Bill pijn:(
    xx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    leuk stukk:D!
    arme Bill:( maar het Gaat GelukkiG wel weer weG ^^

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    chicka!!!!!
    verder!!
    please!!*zit op knien en smeekt!*
    ik wil ok door met 14 heb alleen geen inspie:O
    erg hea:O
    nja
    Xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen