Foto bij 036 Katie Jane Adams

Bij 10 kudo's komen er vanmiddag 2 stukjes! Ik ben pas om 4 uur thuis, en ik heb nog maar 9 stukjes voorraad, dus ik moet druk gaan schrijven! Vandaar dat ik alleen per twee hoofdstukjes vandaag activeer. Dus niet 5 kudo's = 1 stukje, maar alleen 10 kudo's = 2 stukjes =) Misschien kunnen jullie me overtuigen maar I don't think so :P Have a nice day with the snow :D

Ik klop op de deur van Liam, Niall en Zayn. De deur gaat krakend open. Ja, een nadeel van dit chique hotel is dat de deuren erg kraken. Het is best spookachtig als het avond is, en het is donker. Dan doe je de deur open en dan kraakt die heel erg. “Katie!” roept Zayn vrolijk. “Hey Zayn.” begroet ik hem. Zayn gaat een stukje opzij, waardoor ik naar binnen kan lopen. Niall en Liam zitten op de bank naar een – een of ander Engels programma te kijken waar ik de naam niet van weet. “Hey Niall, hey Liam.” begroet ik ze. Ze kijken op van de tv en begroeten me ook. “And? Did you’ve talked with Harry?” vraagt Liam. “A sort of.. I’ve told everything, but he said he want to think, and I couldn’t came in.. But he heard the whole story so I hope he is going to change his mind.” zeg ik. “Shall I try it one more time? Maybe that works?” vraagt Liam. Ik schud mijn hoofd, nee dat lijkt met niet slim. Als Harry echt wilt nadenken moet er even niemand met hem gaan praten. “No, he want to think, I don’t think it’s a good idea to let someone talk with him at this moment.. Maybe later but not now.” zeg ik. “Hmm yeah, you’re right. Do you want something to drink?” bied Liam aan. “Yes please.” zeg ik glimlachend. “Did you talked with Harry?” vraagt Zayn verbaasd. “I’ve tried it.. But he even doesn’t want to come out of his room.” zeg ik. “Argh, he must change his mind.. It’s just a stupid mistake. Why doesn’t he understand that?” zegt Zayn gefrustreerd. “I don’t know okay.. It’s not my fault that he’s staying the whole day in his room.” zeg ik. Zayn kijkt me ineens woedend aan. “Yes it’s YOUR fault! If you weren’t here, this all wasn’t happened! You are the one who said you has a boyfriend, you are the one who lied to him, you are the one who had much fun with Liam and because of that Harry is staying the whole day in his room!” zegt Zayn woedend. Ik deins een beetje achteruit. Op dat moment komt Liam terug gelopen met drinken voor mij. Hij ziet Zayn woedend naar me kijken, en mij angstig terug kijken. “Zayn, Katie what’s up?” vraagt hij verbaasd. “You can ask her.” zegt Zayn, en hij spreekt ‘her’ uit alsof ik een enge ziekte ben. “Don’t be so childish, Zayn.” zegt Liam. “I am not! I just said the truth to Katie.” protesteert Zayn. “And what’s the truth to your mind?” vraagt Liam. “That she’s the reason that Harry is staying the whole day in his room. And Harry is unhappy because of Katie. It’s all her fault.” zegt Zayn. “How can you say that, Zayn? It was our fault okay, you can’t only blame Katie!” zegt Liam. “No Liam, Zayn is right. You two have to blame on me. I did everything wrong, I’m sorry. Maybe I can better forget you and Harry, and can I leave today with Faye. Maybe it’s a better idea to go back to Holland.” zeg ik. Ik weet dat ik dit niet moet zeggen, want nu maak ik het allemaal nog moeilijker. Ik weet wel dat het mijn schuld is dat Harry in zijn kamer is, maar ik wil het goedmaken met hem. En dat kan niet als ik terug ga naar Nederland. Maar wat moet ik hier nog, als Harry boos op me is? Ik kan beter naar Nederland terug gaan, en misschien kan Faye hier wel blijven. Zij heeft immers nog wel kans bij Liam. Ik heb alleen de reclame van de H&M hier waarvoor ik nog even moet blijven, maar dat is alles. Ik kan het niet maken om nu weg te gaan. Misschien nadat het goed gemaakt is met Harry, en als Faye wat met Liam heeft, maar niet eerder. “No! You can’t go back to Holland!” protesteert Liam. “I don’t know.. If that’s the only way to let Harry come out of his room, I’ll do it.” zeg ik. “I bet there’s another way, Katie!” zegt Liam. “We’ll see. But I’m going to my own room. Maybe I’ll see you tomorrow. Faye has your number so I can text you.” zeg ik. “Okay, bye Katie.” zegt Liam. Ik neem nog even afscheid van Niall, maar ik gun Zayn geen blik meer waardig. Ik weet trouwens nog steeds zeker dat ik hem ergens van ken, maar ik heb nog steeds geen idee waarvan. Ik stap de hotel kamer uit, en ik loop weer richting de kamer van Faye en mij uit.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen