Welkom bij de liveshow van Big Brother we gaan straks live naar het huis waar de vrouwen proberen om de geheimen van de mannen te ontrafelen.
Als het lukt worden ze morgen niet genomineerd maar kunnen alleen de mannen genomineerd worden.
Mislukt het dan worden de vrouwen genomineerd en kunnen de mannen niet genomineerd worden.
We gaan live naar het huis waar het op het punt staat te beginnen".

"Dit is Big Brother vrouwen het is tijd om de geheimen van de mannen te ontrafelen hier de regels. Per geheim vraag ik 1 vrouw om een geheim het is de bedoeling dat je daar de naam bij noemt vandegene die je denkt dat bij dat geheim hoort. Julie krijgen 3 levens per fout antwoord verliezen jullie 1 leven. Als jullie geen levens meer over hebben verliezen jullie. We gaan beginnen het eerste geheim is Ik heb taphefobie.
Julie sta op en noem de naam die volgens jullie taphefobie heeft".


"Wij denken dat Ben taphefobie heeft".

"Ben doe een stap naar voren en beantwoord deze vraag heb jij taphefobie"?

"Ja ik heb taphefobie".

"Gefeliciteerd dames het eerst geheim is geraden. Geheim nummer 2 is ik ben Suicidaal geweest. Luna wie is volgens jullie suicidaal geweest."

"Wij denken dat Jon Josep suicidaal is geweest".

"Jon Josep ben jij vroeger suicidaal geweest".

"Nee dat bent ik niet ".

"Dames helaas Ik stel nog een keer de vraag en geef daarna antwoord wie van deze mannen behalve Jon Josep is Suicidaal geweest".
"Wij denken nu dat het Devin is".

"Devin ben jij suicidaal geweest".


"Ja dat klopt".

".Gefelicteerd dames Lilith het volgende geheim is Ik ben in een weeshuis opgegroeid".

"Derek is een weeshuis opgevoed volgens ons".

"Derek ben jij in een weeshuis opgegroeid".
"Ja dat ben ik".

"Gefelicteerd jullie zijn op de helft met nog maar 2 levens over,
het volgende geheim is Ik heb HSP.
Mandy wie heeft volgens jullie HSP".


"Xavier heeft volgens ons HSP".
"Xavier klopt dat"
"Ja dat klopt ik heb HSP".

"Nog 2 personen over dames hier is geheim nummer 5. Ik heb een vliegramp overleefd".
"Wij denken dat Jon Josep een vliegramp overleefd heeft".

"Nee dat heb ik niet".
"Dan denken wij dat Jason een vliegramp heeft overleefd".
"Ja dat klopt"

"Dames gefeliciteerd jullie zijn vrijgesteld van nominatie want er is nog maar 1 man en dat is Jon Josep hij heeft dus meegedaan aan het Eurovisie Songfestival".



Het is de dames gelukt de geheimen van de mannen zijn geraden nu kunnen morgen alleen de mannen genomineerd worden welke 3 mannen worden genomineerd en hebben de kans om geelimineerd te worden je ziet het morgen

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen