Foto bij Dag 7 nominaties deel 2

"Mannen ik roep jullie een voor een in de cabine waar jullie gaan stemmen op een van de andere mannen.
Xavier naar de cabine,
Welkom Xavier graag je nominatie".


"Voor 2 punten nomineer ik Jason omdat hij stom tegen me doet en me misschien niet aardig vindt.
"Voor 3 punten nomineer Ben omdat ik voel dat er geen klik is tussen ons twee".

"Dankjewel Xavier, Jason naar de cabine
Jason je nominatie alsjeblieft"


"Voor 2 punten nomineer ik Jon Josep omdat hij tevaak met Derek omgaat"
Voor 3 punten nomineer ik Derek omdat hij te vaak met Jon Josep omgaat".

Dankjewel Jason, Derek naar de cabine alsjeblieft
Derek graag je nominatie.


"Voor 4 punten nomineer ik Jason omdat hij soms erg onbeleefd tegen Xavier doet.
Voor 1 punten nomineer ik Devin omdat hij als laatste in het huis kwam en nog niet echt zich goed heeft voorgesteld".


"Dankjewel Derek, Jon Josep naar de cabine.
Jon Josep je nominaties alsjeblieft".


"Voor 1 punt nomineer ik Xavier omdat hij soms raar reageert als ik iets vraag.
Voor 4 punten nomineer ik Jason omdat hij nu al met Jolie bijna een koppel vormt en ik vind dat veel te vroeg".

"Dankjewel Jon Josep, Ben naar de cabine
Hallo Ben ik wil je nominaties hebben".


"Voor 3 punten nomineer ik Derek voor het punt dat hij niet echt behulpzaam is naar anderen
Voor 2 punten nomineer ik Jon Josep omdat hij de enigste die echt met Derek omgaat en met andere vrij weinig".

Dankjewel Ben, Devin naar de cabine.
Goedemiddag Devin je nominaties nu".


"Voor 3 punten nomineer ik Derek omdat hij en Jon Josep over mensen achter hun rug om roddelen,.
Voor 2 punten nomineer ik Jon Josep om dezelfde reden als Derek".

"Dankjewel Devin. Heren naar de lounge".
Huisgenoten jullie hebben net op twee van de mannen gestemd ik heb de uitslag hier.
Met 13 punten is genomineerd Derek.
Met 11 punten is genomineerd Ben
En ook met 11 punten is genomineerd Devin.
Een van jullie 3 moet binnenkort het huis verlaten".


"Wat zijn de reactie's van de bewoners als ze horen dat deze 3 genomineerd zijn je ziet het morgen op dag 8".

Reageer (1)

  • XInnocenceX

    Hey ik heb een vraagje...Derek wordt nogal beschreven als gesloten, onbehulpzaam en dat hij alleen met één persoon omgaat, terwijl ik zijn karakter juist andersom had beschreven.....dus ehm ja waarom? T is maar een vraagje :$ (wauw ik ben nogal onduidelijk in deze reactie -.-' )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen