Foto bij 28.

THURSDAY 4 OCTOBER

Elena Johnson

'Hé! Wat doe jij nou?' vroeg Lauren verbaasd toen ik de radio op een andere zender zette. We hadden altijd dezelfde zender opstaan. 'One Direction heeft vandaag hun eerste radio interview,' legde ik uit terwijl ik weer op mijn bureaustoel ging zitten. 'Oh, zeg dat dan,' lachte Lauren. Het liedje was afgelopen en de radio-dj begon weer te praten. 'Na het nieuws heb ik de eer om het eerste interview af te leggen met de nieuwste boyband. Stay tuned!' De reclame begon en ik glimlachte. Snel pakte ik mijn telefoon tevoorschijn en stuurde Louis een sms'je:

De radio staat aan. Good Luck! X

Tijdens de reclame en het nieuws kon ik me echt niet meer op mijn werk concentreren. Toen het eindelijk zo ver was zette ik de radio nog iets harder aan. 'Welkom terug! Ik zit hier met de jongens van One Direction in de studio.' Je hoorde de jongens allemaal tegelijk een begroeting zeggen en grinnikte even. 'Afgelopen vrijdag hebben ze hun eerste single geprecenteerd, waar we zo natuurlijk naar gaan luisteren, maar ik wil eerst even met jullie praten. Jullie zijn net gelanceerd als boyband. Weinig mensen kennen jullie. Zouden jullie jezelf kunnen omschrijven?' 'Hi, Ik ben Liam. Ik ben niet de oudste van de groep, maar natuurlijk de meest verstandige.' Ik hoorde de andere jongens grinniken. 'Hoi, ik ben Zayn, ik ben 22 jaar oud, ik heb een relatie met Niall en ben dolgelukkig met hem. Daarnaast ben ik moslim.' 'Hoi, ik ben Niall. De Niall waar Zayn een relatie mee heeft.' De rest grinnikte. 'Ik ben Iers en ik ben daar heel erg trots op. Verder houd ik ontzettend veel van eten. En van Zayn.' Ik had een idiote glimlach op mijn gezicht terwijl ik naar de jongens luisterde. 'Hoi, ik ben Harry. Ik ben de jongste van de groep. Ik houd van katten en van mijn krullen.' 'Dan moet jij wel Louis zijn,' zei de DJ. 'Yep. Ik ben Louis. Ik ben de oudste van de groep. Ik heb een relatie met Elena. We gaan in maart trouwen en schat, ik hou van jou.' Ik smolt van binnen. Wat een schatje. 'Goed, dan is dat opgehelderd,' lachte de DJ. 'Hoe lang kennen jullie elkaar al en hoe hebben jullie elkaar leren kennen?' Liam nam het woord. 'We hebben allemaal op dezelfde universiteit gestudeerd, waar we afgelopen jaar zijn afgestudeerd. We wilden en manier vinden om bij elkaar te blijven en besloten daarom een bandje op te richten.' 'En hoe zijn jullie dan aan dat platencontract gekomen?' 'Elena, Louis' vriendin, had ons op een avond gefilmd en heeft dat filmpje op internet gezet. Binnen een week hadden we geloof ik 10.000 viewers. We waren ook opgevallen bij Simon Cowell, en hij heeft ons een platencontract aangeboden. Hij heeft ons geholpen met het verbeteren van onze liedjes en we hebben een heel album opgenomen,' legde Zayn uit. 'We hebben het filmpje van de jongens op onze site gezet. Zeker de moeite waard om even te checken.' Ik glimlachte. 'Nou even iets anders jongens. Het is vandaag natuurlijk dierendag. Hebben jullie zelf huisdieren en zo ja, verwennen jullie die dan extra vandaag?' Ik dacht meteen aan onze Tommie. 'Ik heb een puppy thuis, Tommie. Ik verwen haar natuurlijk elke dag, maar vandaag natuurlijk net iets erger,' vertelde Louis. 'Haar?' vroeg de DJ lachend, wat Louis ook liet lachen. 'Ik heb Tommie voor Elena gekocht. Omdat ik nu vaak weg ben, wilde ik niet dat ze vaak alleen was. Daarnaast is Elena in verwachting en we hadden al liggen brainstormen over namen. Ik wil mijn zoon Tommie Tomlinson noemen, maar Elena vond dat niet zo leuk. Ze heeft de pup Tommie gedoopt, zodat er toch een Tommie Tomlinson bestaat.' Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Gefeliciteerd Louis. Wanneer is ze uitgeteld?' 'In mei.' Nou, het wordt vast een schatje. Hebben de andere jongens nog huisdieren?' De jongens praatten nog wat verder en daarna werd hun nieuwe single gedraaid. Ik voelde mijn telefoon trillen.

How did I do? X

Met een glimlach begon ik een sms'je terug te typen

Je was geweldig! Ben zo trots op jullie allemaal. X

Reageer (5)

  • TheRealThes

    aahw leuk, ze zijn gewoon te lief samen
    Xxxx

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    aahw leuk, ze zijn gewoon te lief samen
    Xxxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    <33333

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    aa sweet, snel verder

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Aaahw cute <3 snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen