Foto bij Let Me Go T-T

de hokage ging weer relax in haar stoel zitten. "Naruto dit kan egt nie langer zo als k het al zei ik kan je nie nog langer op een missie laten gaan mensen owrden daar onrustig over en als k je als een missing nin zet dan kan iedereen je opjagen en vermoorden. ""Ik weet, ik weet het. Maar ik hou nog egt heel veel van konoha alleen wil ik hier niet wonen. "Naruto beet op zijn lip in gedachte. "is er miss een manier om tog hier te blijve als burger maar nie hier wonen?"Tsunade dacht aan een hele lijst. Ookal was het een korte. "Er zijn maar een paar dingen die je dan kan kiezen", zei ze eindelijk. "En bijna niemand wilt ook die banen."Naruto ging recht op zitten in zijn stoel en zijn ogen schitterde helemaal. "Echt waar? cool! Man, dat is egt geweldig! Ik snap nie meer waarom ik bang was hier ooit terug te komen! Je bent een genie, Tsunade-baa-chan - "Ze deed haar hand omhoog als teken dat die moet stoppen met een vrons op haar gezicht terwijl diep van binnen was ze aan het lachen om zijn jonge reactie. "bleef je daarom zo lang weg?""Ja, ik weet het is stom, het spijt me." Naruto's lach verandere in een scheve glimlach. "ik wou geen problemen hebben als ik hier terug kwam."Tsunade stond op en sloeg hem. "Idiot", zei ze boos."Ja, ja." Naruto's lach kwam weer terug. "Guilty ,maar wat is je plan baa-chan is het leuk? " zegt die helemaal hyper."Niet zo snel er zitten ook na delen aan. ""Aw, man.""het is wel iets dat je kan doen hoor of nou iets dat kitsune kan doen. "Ze glimlachte. "je moet alleen maar jounin zijn om dit te kunnen doen en jou jah met je reputatie als kitsune zou het wel kunnen lukken maar als nog-. ""Maar ik ben al ver boven de jounin rank" zei naruto geiriteert.

Reageer (1)

  • RamenFreak

    OMG k zat fout naruto is verliefd op
    de VILLAGE :|
    naruto you pervert :O


    ook nog op de village he ..duzz ook die vrouw die haar kat steeds kwiit raakt en en zelfs die kat dude naruto ...you lucky guy (yeah)


    tsunade dat is heel er naughty het is nog maar een kind die mag j nie slaan ...of deed j iets anders (duivel)

    -Xx- Inori/Naruto/Gaara

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen