het is mega koud op de fiets met alleen me jurkje. waarom ben ik nou zo stom geweest om geen panty aan te doen.
nou ja daar is nu niks meer aan te doen snel door fietsen dus maar.
als ik het schoolplein op fiets zie ik Cindy net de school in lopen ik roep nog :Cindy lekkerding maar ze hoort me niet.
ik gooi zo ongeveer mijn fiets in het fietsenrek en ren na binnen.
bij mijn kluisje staat Cindy ik ren op haar af en spring op haar rug van de schrik slaat ze een gil en we vallen na voren.
na 5 minuten liggen we nog steeds lachend op de grond als ik in eens Daan zie lopen.
ik ga snel staan en controleer in een spiegeltje dat ik altijd bij me heb of me haar en make-up goed ziet.
Daan komt lachend op ons af en zegt: hahah meiden ik zag jullie wel hoor lekker begin van je schooldag he.
we moeten alle 3e lachen ik geef Daan snel een knuffel, en vraag hoe zijn vakantie was?
hij hoort me vraag niet goed want hij staart wat voor zich uit.
ik roep keihard door de gang ;DAAN hij schrikt en kijkt me aan o sorry zei je wat stammelt Daan.
ik sla een zucht laat maar waar was jij eigenlijk met je gedachte? is ons Daantje een beetje verliefd?
hij wordt rood en schudt nee.
Cindy en ik moeten lachen: en zeggen tegelijk haha denk je dat we gek zijn jij bent hartstikke verliefd.
Daan bloost en geeft idd toe dat hij verliefd is maar hij wil niet zeggen op wie.
ik voel dat ik baal het zou vast wel zo'n mooi Spaans meisje zijn die hij op vakantie heeft ontmoet.
ik probeer zo normaal mogelijk over te komen en zeg ik hoop dat ik haar snel mag ontmoette.
dan gaat de bel en ik draai me om en Daan roept nog je kent haar al wat je kent haar zelfs beter dan mij!
ik ben zo ingedachte dat ik vergeet terug te reageren.
over wie kan die het nou hebben zoveel meiden ken ik nou ook weer niet.
opeens weet ik het hij vindt Cindy leuk.
onee nu maak ik nooit meer een kans bij Daan Cindy is ook gewoon zo onwijs knap en lief.
eigenlijk heeft ze gewoon alles wat ik niet heb.
ik merkte het toen we laatst in de stad liepen er floten wel 10 jongens na Cindy en toen er 1 na mij floot was ik dolblij tot ik me omdraaide en een jongen zag staat met zijn broek bijna onder zijn oksels en een bril.
Cindy moest hard lachen ik lachte toen ook maar mee maar stiekem vond ik het helemaal niet leuk.
de 2e bel ging nu moesten we echt rennen anders kwamen we te laat bij thuis.
toen we aankwamen bij het lokaal deed de leraar net de deur dicht.
we kwamen hijgend het lokaal in we hoorde een boze stem zeggen: Meisjes jullie zijn te laat ga je maar melden.
Cindy keek meneer met haar bambi ogen aan en vraag met een zoete stem mogen we alstublieft hier blijven omdat het de eerste schooldag is?
meneer bezweek onder de lieve stem van Cindy en we namen snel plaats.
we pakte onze boeken en ik fluisterde tegen Cindy vindt jij Daan leuk.
ze werd rood en knikte ja.

Reageer (1)

  • MyStoryy

    aai arme Melissa haha
    "je moet echt snel verder het is echt een leuk verhaal"
    xoxoMOI (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen