Foto bij Jounin exam

Tsunade rolde met haar ogen. "Niet officieel. Officieel ben je nog steeds een genin, weet je nog? "''Oh ... ja." Naruto keek heel nadenkend egt heel erg anders. "Verdomme."Tsunade zocht door wat papieren heen. "De jounin examen's zijn over een week" zei ze afwezig. "Je hebt geluk het wordt dit jaar in konoha gehouden en het is ook beter ben je sneller jounin en dan kan ej kiezen welke baan je neemt en. Aha! "Ze pakte een papier en gaf het blij aan naruto. "vul dit in en dan kan je mee doen aan de jounin exame. "Naruto pakte een pen en begon te schijven. "Ik neem aan dat ik als kitsune ga toch?""Ja, je gaat als Kitsune wou ej dat dan nie? Mense zegge nu ook dat je niet meer bij konoha hoort. "Zij ze glimlachtend tot dat ze zijn handschrift zag. "ik moet het nog wel kunnen lezen dat weet je toch?"naruto stak zijn tong naar haar uit."De beroemde vos die schrijft als een manke kip als jou vijanden dit zagen. "Naruto ondertekende het en gaf het met een glimlach terug aan tsunade. "Mijn vijanden kunnen het niet zien ze zijn al dood. "

Reageer (1)

  • RamenFreak

    BIG NEWS !!
    naruto denkte weeer na :O:O


    Naruto:yay kriig k weer een priis :D
    Inori: yeppie (Y)
    Naruto: yahoo dattebayo (yeah)


    mister csi: srry mare k moet die priis me neme k verdenk hem van een caramelldanse till you die insiedent (cool)

    Naruto: Noo my priis nie deze keer miser :@
    Inori: yay een batel royal kom op priis sla ze neer (yeah)


    mis kune ze het wel zien naruto mis ziin het stalkers of ziite ze in j hoofd woeoeo of woeeoe ze zitte in j ramen ze ete het en houde een zwemfeestje woeoeoeoe xD

    -Xx-Inori/Naruto/Gaara

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen