ik had me fiets uit de schuur gepakt en ging snel na school.
het was best koud hier in Nederland we waren net een paar daagjes thuis vanuit Spanje.
wat was dat een leuke vakantie geweest zeg lekker weer mooie stranden en leuke vrienden ontmoet.
me vader maakte wel eens grapjes over de Spaanse meisjes hoe knap die waren en dat ik daar wel mee thuis mocht komen.
maar meestal lachte ik mee zonder dat ik ze grappig vond ik kon alleen maar aan Melissa denken.
zij was het enige meisje dat ik in mijn leven wou alleen mijn vriend Chiel wist dat.
ik zette mijn fiets in het fietsenrek en zag Melissa's fiets al staat, me hart maakte een sprongetje wat had ik haar gemist.
we hadden natuurlijk elkaar gesproken via whapp maar dat is toch anders.
ik liep de school in en zag Chiel staan ik liep na hem toe en gaf een broederlijke knuffel, eigenlijk voelde Chiel meer als broer.
soms zeg ik wel eens per ongeluk tegen mensen dat ik 3 broertjes heb.
als ik langs Chiel heen kijk zie ik Melissa op Cindy haar rug springen ze vallen en moeten lachen.
wat is het toch ook een leuke spontane meid.
ik wordt gewoon meteen vrolijk van haar ik zeg Chiel gedag en loop richting Cindy en Melissa.
Melissa staat snel op en doet of er niks aan de hand is, ik maak snel een grapje dat dit niet echt een goed begin is van de eerste schooldag.
ik heb meteen spijt straks vindt ze dat helemaal niet grappig dat ik dat zeg maar gelukkig kan ze er om lachen.
damn wat ziet ze er mooi uit in dat grijze jurkje ze had me al vol trost een foto gestuurd op whapp maar in het echt is die nog mooier of komt dat omdat zij hem aan heeft.
ineens hoor ik Melissa heel hard in mijn oor roepen DAAN ik schrik op en verontschuldig me dat ik niet aan het opletten was.
ze kijkt me aan en vraagt of ik verliefd ben ik voel dat ik rood word maar schudt driftig nee.
maar ze geloofd me niet uiteindelijk geef ik toe dat ik idd verliefd ben.
ze vraagt op wie? maar ik durf het niet om tegen haar te zeggen dat zij het meisje is waar ik van hou.
ik heb nog nooit gemerkt dat ze me leuk vind maar toch blijf ik hopen dat ze ooit de mijne wordt.
gelukkig wordt dit ongemakkelijke moment verbroken door de bel.
ik hoor haar nog zeggen: ik hoop dat ik haar snel ontmoet dan draait ze zich om.
ik wil wel lopen maar draai me toch om en roep je je hebt haar al ontmoet wat je kent haar zelf beter dan mij.
dan loop ik ook maar na me lokaal.
leek het nou zo of was Melissa nou dat ik zij dat ik verliefd was zo stil,
nouja ik vraag het haar in de pauze wel!
nu moet ik snel na Engels anders kom ik te laat en dat zullen me ouders niet waarderen de eerste schooldag.

Reageer (3)

  • MyStoryy

    haha '' zie hebt ook een leuk verhaal heel leuk zelfs :D " ben benieuwd naae de andere hfdstukken :D
    x:D

    1 decennium geleden
  • daanlover15

    ga ik ook moet nu alleen heel even Engels leren ga zo weer verderx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    hihih snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen