Foto bij Sad Pain

dat deed tsuande pijn het was nog steeds de oude gekke naruto maar het was ook de gevreesde kitsune die heel veel mensen had gedood.De Naruto tegenover haar was de egte naruto maar het was ook tegelijk een totale vreemde.Hij zag dat ze ineens aan het nadenken was en zijn glimlach verandere. Zijn glimlach was sad. "Ik ben nog steeds dezelfde ik, baa-chan," zei hij rustig. "Ik ben gewoon ... harder en sterker en het gaat nu ook veel beter. ""Nee," zei ze. "Maar het is niet beter."Hij zuchte. "Niets in deze wereld is ooit duidelijk, of makkelijk, en veel daarvan heeft te maken met bloed."Dat klonk te veel als haar eigen gedachten wanner ze depri was. Ze schudde haar hoofd. "Je moet me vertellen wat er gebeurd is hoe je in die vijf jaar zo ben geworden. "Naruto knikte, na enige aarzeling. "Zoals veel als ik kan," zei hij, en Tsunade wist dat hij niet alles zou vertelen over wat er was gebeurt maar miss wou ze het ook niet weten. "Maar na de examens.""Na -?""ik moet nog dingen doen voor dat ik de exam ga doen" zei naruto. "ik moet nog heen en weer riezen en dat zou miss 2 dagen duren als ik snel ben maar ik ben wel voor de exam terug Dattebayo. "

Reageer (1)

  • RamenFreak

    Dude Naruto waar precies heb j het over .. k ben harder ... sterker ..en het gaat beter ;)
    ~dot dot dot ~ :|


    Gaat dit over j Discostick (duivel)
    Ben j gaan oefene voor Gaara-Kun awww dat is kawaii (Y)


    tuurlijk is hii nog steeds de oude geke naruto alleen hii vermoord mense nu voor ze baan of hoby who knows :D

    mister Csi: vermoorde wie ?? :O
    Inori: niemand niemand *deze vent is egt anoying aan het worde :P*
    Mister Csi: is dat j gedachte over miin (huil)
    k kan het leze hoor (rent huilent weg)


    Naruto: now you hurt his feelings nee mister csi nie huile csi people mogge nie huile (Y)
    inori: hahaha j mag nie huile xD


    -Xx- Inori/Naruto/Gaara

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen