ik kijk Daan aan en glimlach even naar hem hij word rood en wenkt zijn gezicht de andere kant op.
zul zullen we maar na de kantine gaan stoter ik en Daan knikt hij staat op en helpt me overeind.
ik pak zijn arm vast en zeg: euhm over dit net van dat huilen enzo wil je dat tegen niemand zeggen?
hij lacht en geeft me een knuffel natuurlijk niet gekkie dat is ons geheimpje ik lach oplucht en we lopen richting de kantine.
als we bij ons vast groepje zijn vraagt Cindy waar ik zo lang bleef ik vertel dat me mobiel viel en dat Daan hem voor mij gemaakt heeft.
Cindy kijkt naar Daan en zegt: wat ben je toch een held en het ergste is nog ze geeft hem een dikke knipoog.
ik zie dat Daan rood wordt en er gaat een steek van Jaloezie door me heen.
Cindy wil wat halen en vraagt of ik mee ga ik schudt nee ze vraagt of iemand anders even mee loopt Daan biedt aan om mee te lopen.
als hij opstaat geeft Cindy Daan een knuffel en zegt: gelukkig nog iemand die om me geeft en ze lacht hard.
Daan lacht ook en zegt: natuurlijk geef ik om je je bent zo lief hij tilt haar op en dan verdwijnen ze uit zicht.
Cathy die ik al vanaf de basisschool ken stoot me aan en zegt: wat zouden Daan en Cindy toch een leuk stel samen zijn.
ik lach en zeg idd zou een perfect stel zijn, maar meen er eigenlijk niks van, ik wil niet dat Cindy iets met Daan krijgt ik wil dat Daan met mij krijgt.
maar dat kan ik wel vergeten ze zagen er zo perfect uit samen.
zouden ze eigenlijk al wat hebben samen? nee natuurlijk niet dan had Cindy me het al lang vertelt die kan dat soort dingen niet voor zich houden.
de pauze is bijna voorbij en Daan en Cindy komen net terug.
als de Cindy een blik op de klok ziet zucht ze en zegt ik krijg mijn Tosti nooit meer optijd op voor de bel wie wil er een stukje er schieten meteen 10 handen na Cindy toe ze lacht en geeft iedereen een stukje.
ik staar wat voor me uit als Cindy me aan staat en vraagt wil je nou een stukje of niet?
nee sorry heb vandaag niet zo'n zin antwoord ik.
de bel gaat en we moeten na Aardrijkskunde we staan op en geven iedereen een knuffel.
op het moment dat ik Daan een knuffel geef fluistert hij in mijn oor je geheim is veilig bij me.
je fluistert terug: dankje de jouwe ook bij mij.
als we op de gang zijn stoot ik Cindy aan en zeg je vind Daan echt leuk he?
ze knikt en zegt weetje wat Daan zei toen die me optillen en we samen een tosti gingen halen?
nou?! vraag ik maar stiekem wil ik het niet horen.
hij zei:

Reageer (2)

  • MyStoryy

    jah en nu word ik gek want wil weten hoe het verder gaat haha xD

    1 decennium geleden
  • ginadam

    doe pleas nog een deel het is echt leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen