Foto bij 99. Severus Snape

Bijna 100!!!! ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • BigFatLiar

    haha die ring wil ik ook wel maar ben je slytherin qua karakter of gewoon dat wil je? haha
    over examens het is bij mij de vraag of ik de 2de klas wel haal.... voorlopig de eerste overnieuw proberen te overleven zo niet zak ik af naar vsbo en dan het hoogste nivo waar ik alleen maar meer lessen in het papiamentu zal krijgen (een taal die ik perse moet leren en waardoor ik ben blijven zitten) en aangezien ik meer papiamentu krijg zal ik afzaken naar een lager nivo en dat dan nog een keertje en dan moet ik of naar amerika/nederland waar je geen pap krijgt of naar de enige nederlandse school hier of naar een prive school of thuis les krijgen of speciaal onderwijs wat voor de mensen is die werkelijk niks goed kunnen.... zucht.... en al die opties zijn peperduur en dat kunnen mijn ouders onmogelijk betalen..... dus vraag ik me af of ik school ooit af ga maken.... aaah genoeg over mijn superzielige leven maak jij je examens nu maar goed :)

    xxx -BigFatLiar

    1 decennium geleden
  • dineniel

    ja dat snap ik... mijn brein denk namenlijk hetzelfde
    mijn examens beginnen pas maandag
    maar ik heb wel wiskunde op mijn verjaardag(huil)

    1 decennium geleden
  • Brownyxxx

    ik weet het wel zeker dat hij veel populairder zou zijn, maarja hij is nu ondanks zijn leeftijd nog best wel knap! heel veel succes met je examens!

    1 decennium geleden
  • Eula

    Top hoofdstukje :)
    Snape heeft wel een beetje gelijk. Ze is af en toe wel iets te veel een moeder voor de jongens.
    Ach op de één of andere manier vind ik dat ook wel weer schattig van haar :)

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    aww, je blijft wel echt bij drama, he?
    maar maak je geen zorgen, me likes it :Y)
    sterkte met je examens <3 voor mij duurt het nog 2 jaar, maar als ik jou zo hoor mag ik nu vast beginnen met bang zijn.. =S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen