Foto bij Sleep Well xD

Tsunade ogen werden kleiner. "Nee, niets. Waarom? Moet er dan iets met hem gebeuren? ""Eh ...""ben je daarom weg gegaan? Het heeft iets met de uchiha te maken. "Tsunade had een hele strenge blik op naruto. "Als er iets is over sasuke meot je het me vertellen.""Nee, het is gewoon ... het is persoonlijk," zei Naruto eindelijk, maar het was niet overtuigend. "je houdt hem nu tog ook in de gaten sinds ik weg ben. "Tsunade snoof. "je hebt je wel erg bezig gehouden met konoha je weet alles. "Stiekem was ze blij hij was konoha en zijn vrienden niet vergeten. "maar jah ik heb hem wel in de gaten gehouden sinds dat met Orochimaru ik zou wel gek zijn om het niet te doen maar zijn gedrag is wel beter geworden. "Naruto's glimlach was ineens heel erg grootZe keek nors. "Oke, goed hij is nog steeds hetzelfde en nog steeds commentaar op iedereen maar hij heeft de village niet veraden in de tussen tijd.""Ik wist het." Naruto knikte. "Ik wist zo veel, maar het is altijd beter om het zeker te weten.""Naruto ..." Haar toon was bedreigend."Ik moet gaan. Ik moet nog heel veel doen dingen kopen en met mensen praten"Naruto gaf haar een brutaal lach. "See you in a bit, baa-chan!""Wacht -"maar hij was al weg door het raam springend over de huizen tsunade moest lachen 'hij is echt snel geworden'De deur ging open. "Hokage-sama? Is alles oke? "Ze keek naar de Anbu in de deur en zei. "Ja, alles is oke."de Anbu buigde en deed de deur dich tsunade keek naar al haar paperwork op haar bureau maar was niet meer in de stemming het te maken na dat naruto was geweest en nam een dutje lachend deed ze haar ogen dicht.

Reageer (2)

  • RamenFreak

    goed zo sasuke j bent een good boy geworde (Y)
    nu mag j uit de hoek maar gedraag j wel anders ga j gelijk terug :P


    Sasuke: -_-' Baka
    Inori: okj sasuke ga mare weer terug en deze keer moet j een liedje zinge zing mare u u the log song ;)
    Sasuke: NOO i hate the log :@
    Inori: i know (duivel)


    Kakashi: sasu luister naar inori ze is j u u u tijdelijke sensei ja
    *j betn egt slim kakashi hun doen hun training terwiil k kan leze en hun geen eens les geve slim en lkkr dat ben k kakashi hatake :D*


    Sasuke: DAMN you Log :@

    :O tsunade boobs don't sock jouw boobies wil rule the world weet j nog en ze kune iemand oge eruit hale zo van piew piew piew piew
    (hoera)


    -Xx-Inori/Naruto/Gaara

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    YAYAYAYAYAYAYYAYB SNEL VERDERRRRRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen