dit is echt een mini hoofdstuk, maar zo zie je ook een ander POV :)
hebben we voor een volgend hoofdstukje nog voorkeur POV's??

“wat was dat nou?!” vraag ik mezelf hard op af. “zou er iets mis zijn met de X-factor ofzo?” vraagt Niall. “misschien moeten we even bij hem gaan kijken hij leek zo overstuur..” zegt Zayn. Ik knik bij Zayn’s voorstel. Wat kan er toch zijn. Zou hij zelf mee hebben gedaan ofzo..? Liam lijkt te twijfelen “misschien is het iets persoonlijks en wil hij er niet over praten. Ik bedoel maar we kennen hem ook nog niet zo lang.” Liam had wel een punt maar op de een of andere manier voel ik me (de rest volgens mij ook wel) aangetrokken tot Harry geen idee waarom. Als niemand reageert besluit ik maar richting Harry’s appartement te lopen. Eenmaal daar druk ik op de bel en klop een paar keer op de deur. Weinig reactie. Hmm… je mag me eigenwijs noemen maar ik wil weten of alles goed is. Ik vis een paperclip uit mijn broekzak en buig hem goed zodat hij ongeveer past. Ja ik heb altijd een paperclip mee omdat ik nog wel eens mijn huissleutel vergeet en mijn deur automatisch in het slot valt. Met een klik hoor ik de deur van het slot afgaan. Ik grijns en zwaai voorzichtig de deur open. Ik laat de deur maar open staan. Ik heb geen idee waar hij in het appartement ergens is. “Harry! Waar ben je?” ik hoor ergens gesnik vandaan komen en volg het geluid. Tot ik voor een dichte deur uitkom. Ik klop voorzichtig op de deur “Harry?!”

Reageer (2)

  • sa15bi2ne

    nieuwe lezer. Leuk verhaal!!

    1 decennium geleden
  • 1D1Dlove1D1D

    Ga nou a.u.b verderrrrrrr, please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please je verhaal is echt super goed.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen