Foto bij 90.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • woepie

    quotes
    - love me now or love me never, but if you love me, love me forever
    - I want you to know something, but I don't know how to say it, so I'll let the first three words of the sentence explain
    - so shake the dust of your wings
    - If someone you love hurt you, cry a river, build a bridge and get over it
    - write your hurts in the sand, carve your blessings in stone

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Love it!!! <3
    Snel verder!

    Als quote : I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

    xD

    Die moest ff

    X

    1 decennium geleden
  • DarkCastle

    Heyy!

    Ik heb je verhaal helemaal uitgelezen en ik ben zooo nieuwsgierigg.
    schrijf snel verder!
    Je hebt echt een leuke schrijfstijl en het leest ook makkelijk!

    & beterschap met je hoofdpijn!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Haha Taylor is mijn rolmodel en ik wou dat ik net als haar kon zijn, hoeveel keren is haar hart al gebroken?!
    Veel te vaak maar geeft zij op? Nee! Ze valt misschien wel veel te snel voor een jongen maar ze doet er echt alles voor en die jongens late haar gewoon stikken!
    Ik heb het gevecht al lang opgegeven en ben een serieuze loner, ik doe echt alles liever alleen... maar Taylor schrijft een liedje en hup het leven gaat door, ik schrijf maar hoe vaker ik dat doe hoe vaker ik ervan overtuigd ben dat ik beter af ben alleen...
    Anyway ik vond Haylor een geweldig koppel en zelfs al gingen ze uit elkaar zie het dan van de positieve kant, weer lekker veel prachtliedjes van Taylor en de Directioner hebben hun Harry terug en kunne stoppen met die arme Taylor te haten!
    Nog 1 tip Harry's moeder heeft ontkent dat ze samen zijn en ik ook kan geen enkel echt bewijs terug vinden buiten goede vrienden en dezelfde ketting maar dat wil niets zeggen..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen